וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא אגייאר: "מקווה שנוכל להתחרות במכבי תל אביב"

15.2.2011 / 14:06

איש העסקים מצטרף להפועל ירושלים, מקווה לשכנע את רענן כץ ללכת בעקבותיו ואומר: "אחת מהמטרות היא לטפח צעירים"

על רקע התצוגה העגמומית וההפסד של הפועל ירושלים להפועל חולון אתמול (שני) במלחה, בקבוצה הירושלמית יכולים להתעודד מעט מצירופו של גומא אגייאר למועדון. אתמול נכח איש העסקים במשחק ובימים הקרובים צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים בה הוא יוצג באופן רשמי כחלק מהקבוצה. "עדיין לא תיאמנו את התאריך בה תהיה מסיבת העיתונאים, אך זה מה שבתכנון", אמר אגייאר לוואלה! ספורט.

אגייאר שצפוי לצרף להנהלה שלושה נציגים, הוסיף: "בנוסף אליי יצורפו לדירקטוריון הקבוצה אמי, אלן, ובן ודודי, לואיס. אני מאוד נרגש להיות חלק מירושלים, להיות מעורב מחדש בליגה ובספורט באופן פורמאלי. אני מקווה שנוכל להעניק לליגה תחרות יותר גדולה מול מכבי תל אביב".

אתמול קיים אגייאר פגישה נוספת עם רענן כץ כחלק מהמגעים לנסות לצרפו למועדון. "היה מאוד נעים לפגוש אותו ואת צביקה קציר. אני אפגוש את רענן גם במיאמי ואני מאוד מקווה שנוכל להביא אותו לירושלים", אמר אגייאר, שהוסיף: "אנחנו עדיין עובדים על כך וזה עדיין תהליך בהתהוות".

ומה לגבי המשחק אמש? "חולון שיחקה מדהים, התרשמתי מהם", אמר אגייאר, "הם נלחמו חזק אבל גם הבחורים שלנו נלחמו וכמעט חזרו למשחק. לצערי יש לנו הרבה פצועים בקבוצה וזה מקשה עלינו. אני מקווה שנביא עוד כמה שחקני חיזוק טובים".

איש העסקים הוסיף כי אחת השאיפות שלו היא חיזוק הגרעין ישראלי. "אחת המטרות שלנו היא גם לטפח ולהביא שחקנים צעירים שיצטרפו לקבוצה. שחקנים כאלו יכולים להוות בסיס להפועל ירושלים. הרי תמיד אפשר להביא שחקנים אמריקאים, אבל המטרה היא לגדל שחקנים צעירים שיגיעו מירושלים וממקומות אחרים ויהיו הלב והנשמה של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully