וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "מוזר לפתוח שבוע בלי לקבל בראש באסיפה"

15.2.2011 / 13:17

שחקנים בהפועל פ"ת מתרגלים למעמד החדש. גל כהן לא התאמן ובספק למשחק מול חיפה. מחר: נעים וסיני מגיעים להתאחדות

"זאת הרגשה טובה ומוזרה לפתוח את השבוע בלי לקבל בראש באסיפה. כבר מזמן לא הורגלנו להגיע עם חיוך לאימון. אם ננצח את מכבי חיפה, זאת תהיה התקופה הכי טובה של המועדון מזה שנים". כך אמרו הבוקר שחקנים בהפועל פתח תקוה, לאחר האימון השני השבוע מאז הניצחון על הפועל באר שבע. שחקן אחר הוסיף: "תומר סיני הגיע היום מחויך לאימון אחרי תקופה ארוכה, ועוד לפני בית הדין מחר. מתי זה קרה בפעם האחרונה?".

נעים, כהרגלו, צריך להתמודד עם פציעות. הבלם גל כהן לא התאמן גם היום ובינתיים אינו כשיר למשחק נגד מכבי חיפה. גם הבלם יהודה חוטה לא התאמן בגלל מתיחה קלה. אייל שן שסובל משבר בידו נעדר אף הוא מהאימון, שהתבסס בעיקר על משחקונים. בקבוצה לא חוששים לדבר על הפתעה בקריית אליעזר וניצחון רביעי ברציפות שירחיק אותה משמעותית מהקו האדום. למרות ההצלחה בשלושת המשחקים האחרונים, כרגע הפער מבני סכנין עומד על שתי נקודות בלבד.

בקבוצה מעריכים שסיני שנפגש עם היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, לא יספוג עונש כבד בעקבות הרחקתו בדרבי, אם כי בהתאחדות לכדורגל מעריכים שבית הדין יגזור עליו לפחות קנס כספי. בפגישה בין השניים, כזכור, הודה סיני כי הוא שגה בהתנהלותו והתחרט על מעשיו. גם יובל נעים יגיע מחר לבית הדין וצפוי לספוג הרחקה בפועל לשני משחקים, מה שיגרום לעוזריו, איציק שאקי ושמעון מועלם, לנהל את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully