וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: באיזה יום ייערך משחק העונה?

15.2.2011 / 10:41

יממה לאחר המשחק בין חיפה להפועל ת"א יתקיים סבב הגביע, ההתאחדות בודקת. בחיפה גאים: אנחנו בפסגה למרות הפציעות

במכבי חיפה מתכוונים לבקש מההתאחדות לכדורגל להקדים את משחק העונה מול הפועל תל אביב או לדחות את המשחק במסגרת גביע המדינה מול הפועל ירושלים, זאת בעקבות הפרש של פחות מ-24 שעות בין מועדי המשחקים. בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לאשר את הבקשה, אם כי עדיין לא ברור מה יקרה בדיוק.

חיפה תארח במחזור הקרוב את הפועל פתח תקוה, ולאחר מכן, במסגרת המחזור ה-24, היא אמורה להתארח במשחק העונה בבלומפילד, ביום שני (28 בפברואר) שם תפגוש את הפועל תל אביב. ב-1 במרץ, יום שלישי, אמור להתקיים סבב משחקי שמינית גמר גביע המדינה. ההערכה היא כי המשחק המרכזי של הליגה יוקדם ליום ראשון, בעוד שתי הקבוצות יקיימו את משחק הגביע שלהן ביום רביעי.

לא נבהלים מהפציעות

שחקנים בקבוצה הגיבו הבוקר (שלישי) על מכת הפציעות. אמש הודיעה חיפה כי החלוץ שלומי אזולאי זקוק לניתוח בעקבות דלקת בתוספתן והוא מצטרף לרשימת פצועים ארוכה הכוללת את ולדימיר דבאלישווילי שנמצא בספק למשחק העונה, למוחמד גדיר שיחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה וישולב בהדרגה ולמגן פיטר מסיללה שיחזור בחודש הבא.

"אף קבוצה לא הייתה מחזיקה מעמד עם מכה כזאת. נשארנו עם חלוץ אחד", אמר שחקן בקבוצה. "אנשים צריכים להעריך את זה שהקבוצה במקום הראשון, יש לא מעט דוגמאות של קבוצות צמרת שנכנסו למשבר במצבים האלה". ניר דוידוביץ' אמור לחזור לפעילות מלאה והוא עדיין נמצא תחת מעקב של הצוות הרפואי.

המגן אייל משומר יחזור להתאמן והוא מחכה לפגישה בינו לבין ההנהלה בנוגע לחוזה שלו. אריק בנאדו אמר אתמול כי הוא יוכל לשחק מול פתח תקוה וכי הפציעה בשריר הירך האחורי איננה מסוכנת.

גיורגי דרסיליה יעמוד מחר לוועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל בגין אי ציות להוראת שופט המשחק. בדוח השופט נכתב:בדקה ה-88 הורחק גיורגי דרסיליה, עוזר מאמן מכבי חיפה, על כך שלא נשמע לשופט הרביעי מאיר לוי כשהוא עמד וחילק הוראות יחד עם המאמן הראשי". על פי תקנות ההתאחדות, רק מאמן אחד יכול לחלק הוראות, אך הנוהל הזה פחות מוקפד ובדרך כלל מעמידים לוועדת משמעת רק אם האירוע צוין מפורשות בדוח השופט. לדרסיליה אין עונש על תנאי מהשנים האחרונות ולכן נראה כי בית הדין יסתפק באזהרה או קנס בלבד.

הקשר השמאלי היהודי ארקדי גלפרין, שנבחן בשורות מכבי חיפה ולא התאים לתוכניות המקצועיות שלה, חתם בשבוע שעבר בדפורטיבו לה קורוניה מהליגה הספרדית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully