וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "היכולת תמיד חשובה ומכריעה משחקים"

הקשר לא מתייחס בביטול לאלו שמדברים על הדרך שבה הפועל ת"א מנצחת לאחרונה, ויודע שלאורך זמן אין לדעת מתי "המזל יהיה איתך"

בהפועל תל אביב קיבלו בסיפוק רב את הניצחון אתמול (שני) 0:2 על מכבי פתח תקוה בבלומפילד. האדומים אמנם לא הציגו יכולת מזהירה, אבל כשהמאבק על האליפות מתגבר, הם מבינים שהנקודות חשובות לא פחות מהיכולת. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה מבינים כי גם ליכולת יש משמעות גדולה ככל שהעונה מתקדמת.

"היכולת תמיד חשובה כי היא זו שבסופו של דבר מביאה נקודות ומכריעה משחקים", אמר בסיום המשחק ערן זהבי, שהיה אחד מהשחקנים הבולטים בהפועל אמש. "אתה לא יכול להיראות לא טוב כל העונה ושכל הזמן המזל יהיה לצדך ותנצח. חייבים להיראות טוב בכל מקרה, אבל אני מסכים עם שחקני מכבי חיפה שבעצמם אמרו שגם כשלא נראים טוב צריך להביא נקודות, בטח בשלב הזה של העונה".

זהבי חילק את המשחק אתמול לשני מחציות: "בדרך כלל אנחנו מצליחים להבקיע בדקות הראשונות וכשזה לא קרה, נכנסו קצת ללחץ. אבל גם זה קורה. יש פה עשרת אלפים צופים שרוצים לראות הצגה ותומכים לאורך כל המשחק ועם זה גם צריך לדעת להתמודד. במחצית השנייה זו הייתה הפועל תל אביב שכולם מכירים. שיחקנו לפי עקרונות המשחק שלנו וככה אנחנו צריכים להיראות בכל משחק".

לסיום זהבי התייחס בעדינות למשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבועיים וגם פרגן לרכש החדש של הקבוצה: "לפני חיפה יש את הפועל באר שבע. אנחנו קודם כל צריכים להביא את הנקודות שם ואם נעשה את זה נוכל להגיע למשחק נגד חיפה עם אפשרות לעבור אותם בטבלה. אני חושב שהביאו חיזוק טוב לקבוצה. אנחנו יודעים שאלרואי שחקן טוב והבלם גם ישתלב לאט לאט. אנחנו מקבלים אותם עם הרבה אהבה, כמו כל שחקן שהגיע אלינו, ואני מאמין שהם יתרמו ויעזרו מאוד העונה".

גוטמן יבקש מהבעלים לשבת ביחד

מעבר לדברים של זהבי בהפועל עדיין ממתינים לחזרתו של אלי טביב ארצה בכדי להסדיר את עתידו הניהולי של המועדון. כרגע, מה שמקובל על שני הבעלים מוני הראל וטביב, הוא המשך העסקתו של אלי גוטמן. המאמן עדיין לא החליט אם לחזור לאימונים לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה, אך מתי שהוא יחזור הוא צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש.

אחד מהתנאים שיקשו על הפועל הוא הכוונה של גוטמן לשבת עם שני הבעלים יחדיו ורק לאחר שיגיע להסכם עם שניהם, נראה שהוא יחתום. בשלב זה נראה שאירוע הלב שהוא עבר יגרום לגוטמן לוותר על החלום האירופי או לפחות לדחות אותו, אך שום דבר אינו סופי מבחינת המאמן. גם הרצון לאמן את נבחרת ישראל קיים אצל גוטמן וגם זה נושא שיידון מול הבעלים.

שחקני הקבוצה יקבלו היום מנוחה ומחר ישובו לאימונים ויתחילו בהכנות למשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. כבר עכשיו אפשר לומר שליוסי אבוקסיס יש שתי התלבטויות מרכזיות בקישור. הראשונה היא בין שי אבוטבול לאביחי ידין, שלא היו בשיאם אתמול והשנייה היא בין אלרואי כהן לסלים טועמה, כשנראה שדווקא לרכש הטרי סיכוי גבוה יותר לפתוח בהרכב. יוסי שבחון שלא נכלל בסגל אמש, נראה מאוכזב מאוד, אך הוא עשוי להיות מחוץ לסגל גם ביום שבת.

פחות משבועיים למשחק העונה (27 בפברואר) בו תארח את מכבי חיפה, הודיעה הפועל תל אביב כי מכירת הכרטיסים תחל כבר מחר, למנויים בלבד. כרטיס לשערים 2 ו-13 יעלה 110 שקלים, ולשער 8 יעלה 99 שקלים למבוגר ו49.5 לחיילים וילדים. במקביל תיפתח גם המכירה לקראת משחק הגביע מול הפועל אשקלון, שייערך ב-2 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully