וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשוגע נשאר באירופה

המשוגע

15.2.2011 / 2:04

הוא מאמין שמנצ'סטר סיטי לא תצליח להשיג מקדמה בליגה האירופית נגד אריס, שאינטר לא תנצח בליגה את פיורנטינה, ושבנפיקה לא תזכה בניצחון נגד שטוטגרט

הרגוע פשוט היה קרוב, ואני מפרגן לו על כך. הוא הימר נכון שהפועל כפר סבא תנצח את מכבי עירוני ג'ת, וזה מה שקרה. הוא ידע שכריסטיאנו רונאלדו לא יכבוש נגד אספניול, אבל הוא התחלק דווקא בהימור בין גלבוע/גליל עליון לבני השרון. באיזה ביטחון הוא טען בטור שלו ששחקניו של ליאור ליובין ינצחו, ועוד איזו השפלה הם חטפו. נו מילא. קבלו את הטור שלי, קצת יותר פרוע, כפי שאני רגיל.

משחק 7: אריס סלוניקי - מנצ'סטר סיטי. הסיטיזנס מגיעים בביטחון מעט ירוד אחרי הדרבי וההפסד ליונייטד ופותחים את שלב הנוק אאוט של הליגה האירופית בלי יותר מדי התלהבות. זה עשוי לעלות להם ביוקר. ההימור: איקס (3.25)

משחק 4: פיורנטינה - אינטר. באיטליה מנצלים את אמצע השבוע כדי לשחק בליגה, ואינטר, שחושבת יותר על ליגת האלופות, עשויה לקבל מכה בגלגלים במשחק החוץ שלה. אני רואה אותה מסיימת בתיקו. ההימור: איקס (2.80)

משחק 53: בנפיקה ליסבון - שטוטגרט. הרגוע בטח היה מסמן כאן באופן די אוטומטי ניצחון לפורטוגלים, אבל דווקא במפעל הזה הקבוצות לא תמיד מגיעות אליו עם מלוא האנרגיות ולכן אני מעריך שגם כאן אנחנו הולכים לראות מיני הפתעה. ההימור: איקס (3.40)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully