וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: פגישה נוספת בין אגייאר לרענן כץ

14.2.2011 / 17:32

השניים נפגשים כדי לקדם את המגעים לרכישת המועדון. גורם המקורב לעסקה: "מדברים על כל מיני דברים, גם על מיאמי היט"

בהפועל ירושלים מנסים לקדם את המגעים בין רענן כץ לגומא אגייאר. לאחר שהצדדים נפגשו לפני יומיים ל"וואלה! ספורט" נודע כי כעת מתקיימת פגישה נוספת בין השניים לבין הנהלת הקבוצה. בפגישה, שכללה סיור בכותל עם מאבטחים, נפגשו גומא אגייאר, רענן כץ וצביקה קציר. דני קליין, השוהה בחו"ל, אינו בפגישה אמנם, אך נמצא בקשר טלפוני רציף עם הנוכחים.

גורם המעורה במגעים סיפר הערב ל"וואלה! ספורט": "בירושלים מנסים לקדם את המגעים. רענן וגומא מכבדים אחד את השני, ויש מגמה חיובית אולי לשיתוף פעולה בירושלים, עם זאת מוקדם לקבוע מה יקרה", אומר הגורם. גורם נוסף המעורה במגעים הוסיף: "רענן וגומא נפגשו ומדברים גם עתה. הם מדברים על מיאמי היט, על כל מיני דברים. זו פגישה שנייה שלהם, ומדובר על פגישות ממש ראשוניות". השניים אף צפויים להגיע למשחק הערב שיתקיים במלחה בין הפועל ירושלים לבין הפועל חולון.

כזכור, בחודשים האחרונים קיימה הפועל ירושלים משא ומתן אינטנסיבי עם גומא אגייאר. בישיבה שהתקיימה ביום חמישי, שוחחה הנהלת הקבוצה על האפשרות שאגייאר יעביר כמיליון דולרים למועדון, כשירושלים צפויה לצרף אותו ואת אמו, אלן, לדירקטוריון הקבוצה. במקביל, ביום שישי נפגש יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין עם כץ, וביום ראשון התקיימה ישיבה משותפת בין כץ ואגייאר, לאחר שיושב ראש הפועל ירושלים, דני קליין, החליט להפגיש בין השניים ולדון באפשרות כי ישקיעו כסף ואולי אף ירכשו את המועדון יחדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully