וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אלקי לרנקה: "דריו פרננדז ענק, הוא שווה כל יורו"

14.2.2011 / 16:58

קשר בית"ר ירושלים לשעבר עושה חיל בקפריסין וסוחט מחמאות: "הוא ווינר אמיתי, השחקן הכי חשוב בקבוצה שלנו"

דריו פרננדז, קשר בית"ר ירושלים עד לפני מספר שבועות, עושה חיל בקבוצתו החדשה אלקי לרנקה הקפריסאית. כזכור, הקשר שוחרר בעקבות סכסוך עם אורי מלמיליאן, אלא שכעת נדמה כאילו המעבר לקפריסין עשה לו טוב. לשיאו הגיע פרננדז אתמול (ראשון), כאשר כבש צמד במשחק החוץ החשוב נגד אפופ-קיניראס כולל שער ניצחון בדקה ה-92. במאזנו של פרננדז ישנם כבר שני שערים ושני בישולים בארבעת משחקיו בקבוצה .

נשיא המועדון ניקוס ליליס אמר לוואלה! ספורט: "דריו שחקן פנטסטי, היכולות שלו לא מפתיעות אותנו, הן ידועות לכולם ומעבר לכך יש לו ערך מוסף שזה האופי שלו, הוא ווינר אמיתי שיודע לקחת אחריות במצבים קריטיים, הוא נותן את הנשמה על המגרש. הוא שחקן ענק שהביא שינוי באופן מיידי. הוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה, לא לחינם נלחמנו עם פאוק סלוניקי עליו - הוא שווה כל יורו שהשקענו בו ואף יותר. אם הוא ירצה הוא יישאר כאן שנים רבות, זה תלוי אך ורק ברצונו".

למרות שלא הירבה לשחק במשחקיו האחרונים בטדי, דומה כאילו לקשר האחורי עדיין יש פינה חמה בלב לבית"ר ירושלים. "אני עוקב אחריהם ובקשר עם אנשים ושחקנים בקבוצה", אמר פרננדז. "הבנתי שיש שינוי חיובי בצורת האימונים ובאווירה. יש עבודה רבה לעשות שם, אני מאמין שהתוצאות גם יגיעו בקרוב. יש שם לא מעט אנשים שיקרים לי, בשבילם ובשביל האוהדים הנפלאים אני מקווה שהקבוצה תתרומם ותחזור למקומה הטבעי. אני מאחל מכל הלב רק הצלחה לבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully