וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שיתוף פעולה עם האוניברסיטה העברית

14.2.2011 / 12:30

די לבורות: מחלקות הנוער של המועדון ילמדו את מדע הכדורגל. עידן טל (צהובים) ועמית בן שושן (פציעה) ייעדרו מול אשדוד

בעוד הקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים גורמת ללא מעט מפחי נפש לאוהדים, נראה כי הבשורות המעודדות מגיעות מכיוון המחלקות הצעירות של המועדון. בימים אלה נחנך פרויקט ייחודי משותף לאוניברסיטה העברית בירושלים (מרכז נוער שוחר מדע) לבין בית"ר. מדובר בתוכנית לימודים שעובדה ופותחה על ידי חוקרי האוניברסיטה העברית בירושלים ולפיה ייחשפו ויתבטאו שחקני מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים להיבטים המדעיים הקשורים למשחק הכדורגל.

קבוצת ילדים א’ בראשותו של המאמן יואב תבריזי, נבחרה לשמש כפיילוט של התוכנית. את הנושאים יעבירו מרצים מהסגל האקדמי של האוניברסיטה.

חוקרי האוניברסיטה מציינים כי זו פרויקט ייחודי, ומאמינים כי הוא יסייע לשחקני מחלקת הנוער להבין את המשמעויות המדעיות של מגוון הפעולות במשחק ואגב כך לשפר את יכולותיהם.

השחקנים ישתתפו בעשרה מפגשים שיתקיימו בחדרי המחשב ומעבדות האוניברסיטה ויתמקדו בין היתר בנושאים כמו:
ווקטורים ובעיטות בשילוב חיכוך והתאמה לתנאי מזג אוויר
פיזיקה של הבעיטה המסובבת
מולקולת הכדורגל
חוש הראייה בכדורגל
הכימיה של הכדורגל
מזון וספורט
פיזיולוגיה של מאמץ, פציעות וכו’
ועוד נושאים מגוונים

יו"ר מחלקת הנוער של בית"ר, אהוד פדרמן, אמר: "החזון שלי הוא לקחת את עולם הכדורגל שהוא מאוד משמעותי עבור הילדים ולפתח אותו לעוד מקומות, חינוכיים ומעשירים. אנחנו מקווים שהמהדורה הניסיונית הזו תוכיח את עצמה ותוך שנה עד שנתיים כל קבוצות מחלקת הנוער ייטלו בה חלק".

לגבי המחלקה הבוגרת יותר, הקבוצה נהנית היום מיום חופשי מאימונים אך הבשורות הלא טובות הן שעמית בן שושן ועידן טל ייעדרו משבת מהמשחק הביתי החשוב נגד מ.ס אשדוד. בן שושן סובל ממתחיחה חזקה עוד מהמשחק בסכנין ועידן טל עקב צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully