וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה באשקלון: "עוד הפסד ופרוספר יחזור לפוצץ אימונים"

14.2.2011 / 12:21

באשקלון מאוכזבים מההפסד הביתי לקרית שמונה ומרגישים את הלחץ היטב: "חייבים שקט". טענות כלפי השופט לירן ליאני

הפועל אשקלון עלתה למשחק אתמול (ראשון) נגד עירוני קרית שמונה בלחץ גדול מאוד לאחר הניצחונות של יריבותיה לתחתית, הפועל פתח תקוה ובני סכנין בשבת. באשקלון רצו להוציא לפחות נקודה, אבל התאכזבו אחרי 1:0 שמסבך את הקבוצה שעשויה לרדת מתחת לקו האדום במחזור הבא. בקבוצה גם חשו מקופחים וטענו כי השופט לירן ליאני היה חייב לשרוק לפנדל אחרי עבירה שבוצעה על סרג' איילי.

פרט לכך, במועדון מתחילים להרגיש את הלחץ מכיוון היציעים והאוהדים שמקללים את גיא עזורי והשחקנים, כאשר התחושה בקרב השחקנים היא שהמצב המבעבע עשוי להחזיר את פרוספר אזגי להתערב בנעשה ולהשמיע קולו. "אנחנו באמת נותנים הכל ולא צריך כאן עוד בלאגן", אמר שחקן בקבוצה, "אבל יש תחושה בין השחקנים שעוד משחק אחד כזה ופרוספר יחזור לפוצץ אימונים ולהתהפך עלינו. זה לא יהיה דבר נכון לעשות כי הדבר הכי חשוב פה זה שקט. אם לא יהיה לנו שקט, נהיה המועמדים הכי רציניים לירידה פרט להפועל רמת גן".

לקראת סיום המחצית הראשונה ביצע גיא עזורי שינוי כשהוציא את שי פטלק הצעיר והכניס את מחמוד עבאס, וכתוצאה מכך הוסט רביד גזל אחורה לעמדת המגן הימני. עזורי הסביר: "שיחקנו שבלוני ורציתי לעשות שינוי שיעמיד אותנו יותר טוב מבחינה התקפית טוב. בסך הכל זה הצליח כי במחצית השנייה היינו טובים יותר. אין לכך שום השלכה על ההמשך- כל משחק לגופו". לגבי ההמשך אמר עזורי: "ידענו מראש שנילחם עד הרגע האחרון ואנחנו לא משלים אל עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully