וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סיני נפגש עם אבן עזרא ועלה לשימוע

14.2.2011 / 11:45

פגישה חשאית בין השניים בעקבות העובדה שסיני לא רשום כבעל תפקיד. הערכה: אחרי שהודה והתנצל, לא יספוג עונש כבד

תומר סיני, שמגדיר עצמו כחבר הנהלת הפועל פתח תקוה, נפגש עם היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא בהתאחדות לכדורגל עוד לפני שיעמוד לדין ביום רביעי בבית הדין המשמעתי. הפגישה החשאית נערכה כנראה משום שסיני לא רשום כבעל תפקיד בהתאחדות לכדורגל (עזב לאחרונה גם את העמותה, מה שלא מאפשר להעמידו לדין על פי התקנון), אך מצד שני נרשם בטופס המשחק בדרבי כבעל תפקיד כשישב על הספסל.

ההערכה היא שבעקבות הודאתו במעשה וההתנצלות הפומבית בכלי התקשורת, הוא לא יספוג עונש כבד וייתכן שייקנס. "אם סיני לא היה עומד לדין, סביר להניח שהקבוצה הייתה נענשת שבעתיים, משום שהיא אפשרה למי שאינו בעל תפקיד, כביכול, לשבת על הספסל", אמר גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט מיד לאחר המשחק מול באר שבע, באגף המשפטי של ההתאחדות המליצו לבית הדין להרחיק את יובל נעים לשני משחקים בפועל על סמך ההרשעה על תנאי לשנה שספג כתוצאה מאירועי הדרבי לפני שבועיים. "הוא מאמן טוב שמודע לחסרונות שלו כאדם אמוציונלי", אמרו בקבוצה.

בקרוב מאוד אמור להימשך הדיון המשפטי בסוגיית כתב האישום שהושג לבית משפט השלום כנגד חברי ההנהלה אפי צפריר ודני לוי. השניים סיפרו אתמול למקורביהם כי הם בטוחים שבית המשפט לא יגזור עליהם עונש כבד למרות הגשת כתב האישום שדן בעבירות של קשירת קשר והגשת תלונה כוזבת. כך או כך, בקבוצה היה מי שבדק אמש האם מדובר בעבירה שיש עמה קלון, משום שהרשעה כזאת עשויה להשעות אותם מתפקידם בהפועל פתח תקוה, אך על פי התייעצות משפטית שערכו הסיכוי לכך הוא נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully