וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "על המשחק הייתה כותרת אחת - תוצאה"

13.2.2011 / 21:36

מאמן קרית שמונה לא התרגש מהיכולת החלשה בניצחון באשקלון. עזורי על קריאות האוהדים לעבר גזל: "אני מתבייש"

משחק חלש היה הערב (ראשון) באשקלון, אך לעירוני קרית שמונה זה לא ממש משנה. הקבוצה הצפונית ניצחה 0:1 את הפועל המקומית משער של סלאח חסארמה בדקה ה-27, והשכיחה את ההפסד להפועל חיפה מהמחזור הקודם. המארחים המאכזבים שוב לא כבשו במשחק בית, וספגו שריקות בוז צורמות מצד אוהדיהם, שגם קראו למאמן גיא עזורי להתפטר.

"על המשחק הזה הייתה כותרת אחת מבחינתנו - תוצאה", הסביר מאמן קרית שמונה רן בן שמעון. "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, אבל באנו למשחק קשה אחרי הפסד והיה חשוב קודם כל לנצח. יש לנו שחקנים מצוינים גם בלי אלרואי כהן. יש את חסארמה שכבש, יניב לביא ועוד חבר'ה שאף אחד לא מזכיר אותם, אבל מעכשיו אני אדבר רק עליהם ולא על שום דבר אחר".

בצד השני, גיא עזורי לא יכול היה להתעלם מקריאות האוהדים הבלתי פוסקות, במיוחד לעברו של הקשר רביד גזל: "זה עצוב. אני כל פעם מדבר על תרבות הספורט שלא קיימת כאן. מילא קריאות לעבר המאמן אליהן התרגלנו, אבל לקלל שחקן של הקבוצה ולהוריד לו את הביטחון, אני מתבייש".

על המשחק אמר מאמן אשקלון: "הגענו לשלושה-ארבעה מצבים, לא פחות מקרית שמונה. הם עשו גול מרבע מצב ואנחנו לא, ובכדורגל מפסידים משחקים על הדברים הקטנים. לצערנו זה מה שקורה לנו במשחקים האחרונים. צריך הרבה כוחות נפש, השחקנים צריכים להיות חזקים מנטאלית לקראת המאבקים בתחתית. ברגעים כאלה צריך הרבה עוצמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully