וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי פ"ת: מי הכי מסוכנים בארץ במתפרצות?

יוסי אבוקסיס הזהיר את חניכיו מבן חיים וגולן בחוד. אלרואי כהן ופצ'אלקה לא יפתחו, טועמה במקום אבוטבול. דוד מתכנן מהפכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*מתוך ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בבלומפילד, שלושה משחקים הסתיימו בתוצאת תיקו, אחד נגמר בניצחון של הפועל.

*הפעם האחרונה שפתח תקוה ניצחה את הפועל בבלומפילד במסגרת הליגה הייתה בדצמבר 2006. את השער כבש לא אחר מאשר עומר גולן.

*השער שספגה הקבוצה מרגלי סלים טועמה בדקה ה-90 בסיבוב הקודם, אינו חריג. שימו לב לדקות שבהם הובקעו ארבעה שערים בשני מפגשים ב-2008/9: 75, 86, 88, 90. אז כדאי להגיע רק כשפותחים את השערים?

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ערכה היום בסגל מלא את האימון המסכם לקראת המשחק מחר. בטרם האימון ערך יוסי אבוקסיס אסיפת שחקנים שבמהלכה שם דגשים לשחקניו על היריבה. "אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו ולהיזהר בעיקר מהמתפרצות שלהם", אמר המאמן, "הם הכי מסוכנים בארץ בתחום הזה. שימו לב טוב לטל בן חיים, גם במשחק שעבר הוא עשה לנו הרבה מאוד בעיות".

נראה כי אבוקסיס יבצע שינוי אחד בהרכב לעומת ההרכב בדרבי: סלים טועמה צפוי לחזור ל-11 הראשונים, בעוד שי אבוטבול יירד לספסל. שחקני הרכש החדשים אלרואי כהן ומריו פצ'אלקה לא יפתחו, אך צפויים לקבל דקות משחק. מי שלא יהיה בסגל הוא יוסי שבחון, כשויקטור מרעי הועדף על פניו ב-16.

מכבי פתח תקוה:

אחרי ההפסד בדרבי, פרדי דוד מחולל מהפכה: רובי לבקוביץ' יחזור לשער אחרי שבמועדון לא היו מרוצים מאיבן מאנצה שחזר להרכב לשלושה משחקים בלבד. עוד שינויים: אורי אוזן יפתח במקום אסי משיח, אלירן דנין במקום קובי גנון שהורחק על ידי בית הדין המשמעתי ורועי בקל יחזור ל-11. ההתלבטות היחידה של המאמן: נבוישה מרינקוביץ' להרכב אחרי תקופה ארוכה (מאז חודש דצמבר), או מיכאל זנדברג.

באסיפה המסכמת הקרין המאמן קלטת מהמשחק בין מנצ'סטר יונייטד לגלזגו ריינג'רס והסביר: "מכאן אפשר ללמוד עמידה טקטית". עוד הרבה לפני האימון המסכם היה ברור שעומר דמארי, שנבדק ושוחרר מסגל הנבחרת, לא יוכל לשחק. אבל החשש העיקרי של פרדי דוד היה שעומר גולן, שסבל מכאבים בשרירי הבטן, ייעדר. באימון המסכם גולן תורגל בהרכב לצד טל בן חיים, ששבר בצורת ארוכה עם השער בדרבי. הרכש היחיד בחלון ההעברות, מוראד אבו ענזה, יפתח על הספסל.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: ואליד באדיר

גם הבלם הוותיק יודע שההגעה של פצ'אלקה היא רמז עבה לתוכניות העתידיות של הפועל בנוגע לחוליית ההגנה. כשמוסיפים לזה את את היכולת הדי מאכזבת שהציג באדיר מול מכבי תל אביב בדרבי, הוא בהחלט יכול לחשוש למעמדו. ביום שני, כשהוא ייאלץ להתמודד מול המהירות של טל בן חיים ועומר גולן, באדיר יוכל לקבל המחשה נוספת למעמדו.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'

כבר כתבנו שהבמה שמעניק פרדי דוד לאיבן מאנצה עשויה להיות קריטית בנוגע לעתידו של השוער הצעיר. לבקוביץ' איבד את ההזדמנות שנתנו לו עם שתי יציאות פזיזות, ועכשיו יכול לצאת מזה אחד מהשניים: או שהוא יחזור עם חוסר ביטחון בידיעה שהקרואטי ממתין למעידה מהספסל, או שנקבל את השוער ההוא מתחילת העונה, שלא מפסיק להפתיע. אם הוא יאבד את ההזדמנות הפעם, לא בטוח שיהיה מי שיחזיר לו אותה. תשאלו את אוהד כהן מה קורה כשעמוס לוזון מקבל את הסעיף.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, סלים טועמה, בן שהר, טוטו תמוז.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, מוראד מגמאדוב, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, נבוישה מרינקוביץ' (מיכאל זנדברג), טל בן חיים, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully