וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאיילה: "ראינו את האוהדים וידענו שחייבים לנצח"

13.2.2011 / 13:14

בסכנין נשמו לרווחה לאחר הניצחון על בית"ר היו מרוצים מחזרת הקהל. הקשר על עזיבת מאיר כהן: "יש לנו חדר הלבשה נקי"

הקלה גדולה ולא רק שמחה, נרשמה אמש (שבת) בסכנין אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בדוחא (0:1). בקבוצה אמנם ידעו שנוכח הימצאותם מתחת לקו האדום הם חייבים להשיג נקודות נגד הקבוצה מהבירה, אך לאחר ששמעו על הניצחון של הפועל פתח תקוה, הבינו עוד יותר את חשיבות הניצחון.

"עשינו ניצחון גדול" אמר הבלם יאיא פטי, "גם זכינו בשלוש נקודות וגם ניצחנו קבוצה גדולה בישראל. זה ייתן הרבה ביטחון, במיוחד כשאוהדים שמחים ועוזרי לקבוצה". בסכנין דיברו הרבה מאוד על החזרה של הקהל והאווירה ובמועדון אמרו כי במידה שהיציעים ימשיכו להיות גדושים, זה יהיה החיזוק הטוב ביותר של הקבוצה.

חאלד חלאיילה אמר: "כשעלינו לחימום וראינו את אלפי האוהדים, ידענו שחייבים לנצח. כולם נתנו הכל על המגרש ומנעו מבית"ר להגיע למצבים". על האווירה בחדר ההלבשה לאחר עזיבתו של מאיר כהן אמר: "יש לנו היום חדר הלבשה טוב ונקי וכולם מבינים את המצב של הקבוצה ועושים הכל רק כדי להשאיר אותה בליגה".
במועדון החמיאו לסלובודן דראפיץ' בסיום ואמרו: "הוא הביא לפה שינוי והחזיר אותנו להיות קבוצה עם כוח שלא מתבטלת בפני קבוצות. הוא גם הביא זרים טובים שעדיין לא נמצאים בכושר ויעזרו לנו מאוד בחלק האחרון של השנה".

בסכנין דחו את טענות בית"ר ירושלים על כך שהאוהדים התעכבו ואמרו כי הנושא לא קשור אליהם. "זאת החלטת נמשטרה ורק הם קובעים מתי ואיך האוהדים ייכנסו. אנחנו לא מתערבים בזה", אמרו במועדון, "היו כמה התגרויות משני הצדדים, אבל בסך הכל המשחק עבר בשקט ובספורטיביות, ביציעים ועל המגרש. זה רק מראה שהדברים משתפרים כשלא עושים יותר מדי רעש ומחממים לפני. זה כדורגל ולא מלחמה".

יחד עם זאת, מה שהעיב קצת על הניצחון הייתה הודעת ההתאחדות לפיה הקבוצה תועמד לדין בעקבות זריקת אבוקות על ידי האוהדים לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully