וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הם הצליחו לכבוש במצב נייח אחד"

הדס גרינברג

13.2.2011 / 11:20

מאמן הפועל עכו התאכזב מההפסד לבני יהודה: "חבל שלא תרגמנו את היכולת הטובה לשערים". פידליס ייעדר שבועיים

בהפועל עכו התאכזבו אמש (שבת) מההפסד 1:0 לבני יהודה בבלומפילד, בעיקר כיוון ששחקניו של אלי כהן הציגו יכולת טובה אך סבלו מהשער המוקדם שספגו. מאמן הקבוצה אלי כהן נשמע מאוכזב מאיבוד הנקודות ואמר: "הם הצליחו לכבוש במצב נייח אחד. אחר כך הייתה שליטה מוחלטת של עכו במשך 70 דקות. אבל אחרי ההבקעה הם נסוגו לאחור. היה לנו משחק טוב והגענו למצבים אבל לא תרגמנו את היכולת הטובה לשערים וחבל".

בן בנימין, שהיה אחד האחראיים הבולטים לשליטה של עכו במרכז השדה, אמר אחרי ההפסד: "אחרי שספגנו בני יהודה הסתגרו והיה קשה לפצח את ההגנה שלהם. שלטנו במשחק ללא עוררין והנענו כדור בצורה טובה עד מרחק של עשרים מטר מהשער שלהם, אבל היה חסר לנו ריכוז בפס האחרון. מדובר בהפסד מאכזב מאוד לאור העובדה שהיינו טובים יותר ושלטנו במשחק, נצטרך ללמוד מהטעויות האלה ולהשתפר כבר במשחק הקרוב".

אם יש משהו שעלול להדאיג את כהן היא מצבת הפצועים שהולכת וגדלה. אל מוחמד כליבאת, ג'קו ערפאת ושמעון הרוש הפצועים מצטרף הבלם דימקאו פידליס שסובל ממתיחה וצפוי להיעדר בשבועיים הקרובים. שחקני הרכש החדשים, אלכסנדר זהבי שמושאל ממכבי חיפה ושגיב כהן שהצטרף לפני כשבוע, קיבלו אתמול דקות ראשונות במדי הקבוצה וילחמו על מקומם בהרכב. מי שהשתלב מצוין במועדון הוא אבי כנפו שפותח זה השבוע השני בהרכב ואתמול הציג יכולת טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully