וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר נחום: "זו אחת התקופות הטובות בקריירה שלי"

הדס גרינברג

13.2.2011 / 11:27

קשר מכבי נתניה כבש חמישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים: "זה לא מובן מאליו בשבילי. אנחנו חוזרים לעצמנו"

אפשר לומר שמכבי נתניה יצאה מהמשבר. הניצחון 1:2 אתמול (שבת) על הפועל חיפה היה השלישי ברציפות של היהלומים בכל המסגרות ובקבוצה כבר מציינים כי היכולת בתקופה האחרונה מזכירה להם את התקופה הטובה בפתיחת העונה. האדומים מהכרמל אמנם עלו ראשונים ליתרון, אך השחקנים של ראובן עטר, שבמחצית הראשונה הציגו משחק חלש פתחו מצוין את המחצית השנייה ועד הדקה ה-52 השלימו מהפך.

מי שמככב לאחרונה הוא הקשר ניר נחום, שכבש חמישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה ואתמול התכבד בשער השוויון. נחום התייחס הבוקר לניצחון ואמר: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, אבל כרגיל אנחנו מתעוררים בחצי השני. בתקופה האחרונה הגענו למצבים וגם ידענו לסיים אותם, מה שלא קרה לנו לפני התקופה הטובה הזו"

נחום מרגיש כי התקופה הרעה נמצאת מאחור: "אפשר לומר שאנחנו חוזרים לעצמנו וליכולת מתחילת הסיבוב הראשון, שאחריה התחילה תקופה לא טובה שהתגלגלה כמו כדור שלג. אפשר לומר שהתוצאה והיכולת הטובה בטדי היו אלו שהוציאו אותנו מהמשבר והחזירו לנו את הביטחון. אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואני מקווה שהיא תימשך".

באשר ליכולת האישית שלו, שבאה ידי ביטוי בשלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים (שניים בליגה ואחד בגביע), הוסיף הקשר: "זה לא מובן מאליו בשבילי לכבוש בכל שבוע. אני שמח שהולך לי ושדברים מתחברים כמו שצריך. אפשר לומר שזו אחת התקופות הטובות בקריירה שלי".

במועדון מרוצים מאוד מכך שהקפטן אוראל דגני מציג יכולת טובה בשבועות האחרונים ונראה כי הוא חזר לעצמו לאחר שסבל מתקופה לא טובה בחודשיים האחרונים. מחמאות נוספות הגיעו לקובי דג'אני, שלמרות שמאמן היריבה ניצן שירזי הורה לשחקניו להצר את צעדיו, הצליח להניע את המשחק של נתניה ולשלוט במרכז המגרש.

בקבוצה ציינו גם את משחק הלחימה של השחקנים ואת מבקיע שער הניצחון דלה ימפולסקי, שמוליך את טבלת הכובשים של הקבוצה עם שישה שערים. ימפולסקי, לאוניד קרופניק ועדי נמני ספגו אתמול צהוב חמישי ויעדרו מהמשחק נגד הפועל עכו בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully