וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבריזי: "ערן לוי בעט כדור במחאה, ככה לא מתנהגים"

13.2.2011 / 10:21

השופט מגיב על ההודעה לקלינגר שירחיק את החלוץ אם לא יוחלף. כעס בבאר שבע: ממתי שופט אמון על חילופים?

"איתן תבריזי היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת בהחלטה להרחיק את ערן לוי. הוא יכול היה לשנות את המשחק במחצית השנייה וחבל. ממתי שופט אמון על נושא החילופים?". כך אמרו הבוקר בהפועל באר שבע בעקבות הידיעה אמש לפיה שופט המשחק איתן תבריזי איים להרחיק את החלוץ אם לא יוחלף. תבריזי ספג טענות גם מאנשי הפועל פתח תקוה על הרחקת יובל נעים, אבל השופט טען כי הוא דחף את ליאור אסולין, מה שחייב הרחקה.

תבריזי מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "ערן לוי השתולל במחצית הראשונה. ביקשתי ממנו כמה פעמים להפסיק אבל הוא לא הקשיב. כששרקתי לסיום המחצית הוא בעט את הכדור במחאה. ככה לא מתנהגים. שחקן לא יכול לעשות מה שהוא רוצה. הודעתי לקלינגר שאם הוא ימשיך בצורה כזאת אני מרחיק אותו, לא הייתה לי כוונה להרחיק אותו לפני שיעלה על כר הדשא למחצית השנייה". קלינגר אגב, שוחח בסיום המשחק עם ערן לוי, שטען כי לא ביצע שום פעולה חריגה שמחייבת הרחקה.

בקבוצה ישנה אכזבה מסויימת ממספר שחקנים בעיקר לנוכח הניצחון בשבוע שעבר. המגנים אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה כמעט ולא היו מעורבים במשחק ההתקפה. השחקנים הודו כי גם הנעת הכדור בחלק הקדמי הייתה רחוקה מהדרישות של קלינגר. "רק ניצחון על הפועל תל אביב יוכל לתקן את מה שקרה במשחק הזה ולהחזיר אותנו לתמונה", אמר שחקן בקבוצה. "ניצחון יכל למלא את האצטדיון, ההפסד הזה עשוי להרחיק אותנו מקריית שמונה וחבל".

למרות ההפסד, בקבוצה ממשיכים להביע שביעות רצון מהבלם עודד גביש, שנמצא תחת מעקב של לואיס פרננדז לקראת צמד המשחקים מול לטביה וגיאורגיה בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully