וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לצאת מהסרט הזה שבית"ר לא תרד"

13.2.2011 / 9:49

בבית"ר ירושלים התעוררו מהמחשבות על פלייאוף עליון. בקבוצה העניקו גיבוי לאריאל הרוש, בן שושן שנפצע בספק לאשדוד

אם לפני המשחק אתמול בסכנין היו מי שדיברו בבית"ר ירושלים על כך שנצחון יקרב את הקבוצה לפלייאוף העליון, ההפסד הכואב (1:0) והניצחונות של בני יהודה, מכבי נתניה והפועל פ"ת הבהירו לירושלמים שהם קרובים מתמיד לתחתית.

בדרך חזרה מסכנין ערכו שחקני הקבוצה חישובים לגבי לוח המשחקים שנותר לקבוצה ואיך נראית הטבלה לאחר קיזוז, וניכר שהלחץ כבר נותן אותותיו במועדון. "צריך לצאת מהסרט הזה שבית"ר לא תרד, אנחנו חייבים להתסכל במראה. אולי הקהל מאוכזב אבל אנחנו צריכים אותו עכשיו במאבקים האלה שיחזק אותנו כי עם התוצאות של אתמול הסתבכנו בצורה קשה".

לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבוע הבא אמרו בקבוצה: "אם נגזר עלינו להיות בפלייאוף התחתון, בשבוע הבא יש לנו הזדמנות לנצח, לעבור אותם ולמשוך אותם איתנו למאבק בתחתית. גם הקהל צריך להרים את עצמו ולהבין שזאת עונה קשה שהסתבכה והקבוצה צריכה את התמיכה שלו ברגעים האלה". עמית בן שושן שנפצע והוחלף במהלך המשחק, צפוי להיעדר מהאימונים בימים הקרובים וייתכן שיחמיץ את המשחק מול אשדוד.

אריאל הרוש, שהיה אשם בשער שספגה בית"ר מרגליו של אחמד קאסום, ספג כמה קריאות בוז בודדות מהיציע אך קיבל גיבוי נרחב מכל אנשי הקבוצה, ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים, שעודדו אותו ואמרו לו: "תרים את הראש, הבאת לכאן הרבה נקודות בשנתיים האחרונות ואנחנו צריכים אותך חזק בתקופה הזאת".

שחקנים בקבוצה הופתעו מהעובדה שסטיבן כהן, שהביא לשינוי בשני המשחקים האחרונים, נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות. ההערכה הייתה כי לא מדובר היה רק בהחלטה מקצועית, אלא באכזבה של רוני לוי מהעובדה שלמרות שהקשר הודיע ביום ראשון שהוא נשאר, כעבור יומיים הוא דרש מהמאמן להשתחרר ואמר לו כי הוא לא מסוגל להישאר במצב הנוכחי שאינו מקבל דקות משחק. בבית"ר אמרו אתמול: "היה מה שהיה, אבל צריך לשכוח הכל ולחזק גם את סטיבן כי צריכים פה את כל מי שיכול לעזור כדי לצאת מהמצב הזה".

"הטירונות הרסה לדסה הכל"

המאמן רוני לוי היה מאוכזב מהתפתחות המשחק אתמול בדוחא. לוי הכין את השחקנים לכך שסכנין תסגור את המשחק, ובמהלך השבוע העיר לא פעם על קצב ושחרור הכדור בצורה מהירה בכדי להימנע ממשחק שבלוני שיאפשר ליריב להתארגן. בהפסקה לוי לא חסך ביקורת משחקנים באופן אישי, ומספר שחקנים ניסו להעיר את אלי דסה, שנראה לא מרוכז. "דסה היה בכושר הכי טוב בקבוצה לפני שלושה חודשים", הסבירו במועדון. "הטירונות הרסה לו הכל ועכשיו הוא מנסה לחזור בתוך כל הלחץ הזה וזה קשה, כי אסור לשכוח שהוא רק בן 18".

שחקנים בקבוצה העריכו שלוי ירצה לבצע מהפכה בהרכב בעקבות ההפסד, ודיברו על כך שאולי עכשיו הם עלולים לפגוש את הצד הרע של המאמן, אך בצוות המקצועי הרגיעו בסיום המשחק ואמרו: "היינו מודעים למצב לפני כן, ולא צריך להפוך הכל עכשיו. צריך להסיק מסקנות ולנסות לשפר ולהביא את הנקודות במשחקים הבאים. המשחקים שלנו הם מאוד צמודים והגיע הזמן שגם נדע לקחת אותם לטובתנו".

אוהדי הקבוצה שהגיעו עם האוטובוס למחסום בסכנין כשעה וחצי לפני המשחק עוכבו ושוחררו להגיע לאיצטדיון כמה דקות לאחר תחילת המשחק, מה שהרגיע גם את אנשי בית"ר, שאמרו: "אנשים נוסעים לפה שעה וחצי ומשאירים אותם במחסום עוד שעה וחצי ואחר כך מתפלאים שהם מגיעים חמים. בכל פעם שבאים לכאן יש את אותו בלאגן עם העיכובים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully