וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנהאוס: "פלקסיקו בורס בכושר מעולה"

13.2.2011 / 9:48

סוכנו של השחקן, שאמור להשתחרר ביוני, מייצר הייפ: "הוא עובד קשה בכלא". היינסוורת' מואשם בתקיפת רוכב אופנוע

פלקסיקו בורס, תופס טאצ'דאון הניצחון בסופרבול 42, צפוי להשתחרר מבית הסוהר ביוני, וסוכנו דרו רוזנהאוס כבר מפמפם אותו לקראת העונה הבאה. "הוא בכושר מעולה", אמר רוזנהאוס, "מתאמן, רץ ומרים משקולות". סביר להניח שאם תהיה עונת משחקים ב-2011, בורס, תופס כשרוני עם החלטות רפויות מחוץ למגרש, ימצא לעצמו קבוצה. כזכור, לפני שנתיים ירה לעצמו השחקן בן ה-33 ברגל במועדון בניו יורק ונאסר מאחר שלא החזיק בנשק באופן חוקי.

צרות בוושינגטון. אלברט היינסוורת', התאקל ההגנתי רווי הבעיות בקבוצה, נאשם בתקיפת רוכב אופנוע, שטען כי היינסוורת' נצמד אליו מאחור עם משאית פיק-אפ מאסיבית בכביש. גם אם יימצא אשם, היינסוורת' לא צפוי להיאסר. ברנדון בנקס, מחזיר הבעיטות של הקבוצה, נדקר בגבו במועדון בעיר ונזקק לתפרים. הוא ישוחרר בקרוב מבית החולים, מזל שלא שפר על חבר שהיה עמו ונפצע אנושות בתקרית.

ג'קסונוויל לא מוצאת מאמן קוורטרבקים ראוי ושכרה את השלישי שלה בחודש האחרון. מייק שפארד יחליף את טוד מונקן, שחזר למכללות והיה אמור להחליף את מייק שולה, שעזב לטובת משרה דומה בקרוליינה. מייק מנצ'אק מטנסי ממשיך לעבות את צוות האימון שלו ולקח כמתאם ההגנה את ג'רי גריי, שמגיע מאוניברסיטת טקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully