וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד ידרוש שדרוג, חיפה תציע חוזה לחמש שנים

13.2.2011 / 9:41

החלוץ שמסיים חוזה רוצה להבטיח את תנאיו לפני החתימה. השחקנים ממשיכים לטעון: הקבוצה לא זקוקה לחלוץ

"הטענה שאנחנו לא זקוקים לחלוץ כשיש את תומר חמד מוכיחה את עצמה כל שבוע מחדש. אף חלוץ זר שהגיע לא היה מתאקלם כל כך מהר ומספק את התוצרת שלו. הרכש הכי טוב של אלישע היה להחזיר את החלוצים לברזיל". כך אמר שחקן במכבי חיפה אמש, לאחר הניצחון של הקבוצה על בני סכנין והצמד שהבקיע חמד, שהשלים ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. כזכור, שחקנים בחיפה התבטאו לאחרונה כי הקבוצה לא זקוקה לחלוץ במתכונת הנוכחית, בה המאמן בונה על חמד לטווח הארוך.

חמד עצמו נראה מאושר מאוד בסיום, ובצדק. הפעם האחרונה שבה הבקיע יותר משער אחד במשחק ליגה הייתה במרץ 2008, במדי מכבי הרצליה מול הפועל כפר סבא. חמד כבש באותו משחק שלושער במשחק דרמטי שהסתיים בתוצאה 3:3. בעונה שעברה הוא הבקיע צמד במדי אחי נצרת, אבל זה היה במסגרת גביע הטוטו. במאזנו העונה חמישה שערי ליגה ושלושה בשאר המסגרות.

בחיפה ממתינים לסיום המשא ומתן עם אייל משומר, לאחריו יוזמן גם החלוץ בן ה-23 לשולחן המשא ומתן. למשומר כבר הוצע חוזה לארבע שנים, לחמד יוצע חוזה לחמש שנים. בחיפה העריכו כי במהלך החודש הקרוב יחתמו השניים על חוזים חדשים. חמד יהיה שחקן חופשי בתום העונה ולכן הוא מתכוון לדרוש שדרוג ביחס לחוזה המקורי שלו. לגבי משומר, פערים כספיים עדיין מפרידים בין המשא ומתן לחתימה. לאחר הסיכום עם השניים, גם ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי יגיעו לפגישות עם ההנהלה.

החלוץ מוחמד גדיר יחזור לראשונה מאז הפציעה שעבר לסגל הקבוצה. זה יקרה במשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה. המשחק האחרון של גדיר בליגה היה ב-18 בדצמבר, מול מכבי נתניה. מאז הוא שותף בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב, ולא חזר למגרשים. החזרה של גדיר מעודדת מכמה בחינות, במיוחד לאור העובדה שולדימיר דבאלישווילי פצוע ולמאמן תהיה אפשרות רחבה יותר לתמרן במשחק ההתקפה.

בחיפה יודעים כי פיטר מסיללה לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה והם מכינים את הקרקע למגן טאלב טואטחה, שממשיך להפתיע את אנשי הקבוצה עם היכולת שהוא מציג. טואטחה יהיה המגן השמאלי בעונה הבאה, אבל במועדון מתכוונים לצרף מגן שמאלי נוסף כדי שיעבה את הסגל. עוזר המאמן גאורגי דרסיליה, יעמוד לדין אחרי שהורחק אתמול בעקבות עזיבה של האזור הטכני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully