וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל תלוי ברונאלדו

הרגוע

13.2.2011 / 1:44

הרגוע הפעם חושב קצת מחוץ לקופסה ומהמר שכריסטיאנו רונאלדו, למרבה ההפתעה, לא יבקיע שערים לריאל נגד אספניול. מה אתם חושבים?

גם אני ראיתי איך המשוגע היה קרוב לעשות קופה גדולה בסוף השבוע האחרון. הוא הימר נכון כי רמת השרון תסיים בתיקו ושהפועל פתח תקוה תנצח את הפועל באר שבע, אבל בסופו של דבר הדרבי של מנצ'סטר הפיל אותו. אני מפרגן לו מכל הלב, אבל זה מה שקורה כשמנסים יותר מדי לחשוב מחוץ לקופסה. הרכבתי לכם הפעם טופס שאני מאמין שלא ייאכזב, תחזיקו אצבעות. היחס הוא 4.725 (עשרה שקלים שווים 47 שקלים ומאה שקלים שווים 473 שקלים).

משחק 34: גלבוע/גליל – בני השרון (2+). הקבוצה של דן שמיר אמנם ניצחה שלושה משחקים ברציפות עד שהיא הגיעה למפגש נגד מכבי תל אביב, וכמו כולן היא קיבלה בראש, אבל דווקא מול גלבוע/גליל שרוצה לסיים את הליגה הרגילה עם טעם טוב בפה, אני מעריך שהיא תמעד. ההימור: 1 (1.80)

משחק 47: אנדר/אובר כריסטיאנו רונאלדו (1). נכון שרונאלדו הוא האיש הכי חם בריאל מדריד אבל השאלה היא כמה שערים אם בכלל הוא יכבוש נגד אספניול. אני מעריך שהפעם צפויה לו ולבלאנקוס אכזבה אחרי שהפורטוגלי יישאר עם אפס שערים. ההימור: 1 (2.10)

משחק 60: הפועל כפר סבא – מכבי עירוני ג'ת. אז נכון שכמות ההפתעות בליגה הלאומית כל הזמן חוצה גבולות, אבל האם השחקנים של תומר קשטן יופתעו ועוד בבית נגד הקבוצה החלשה של ג'ת? קשה לי להאמין. ההימור: 1 (1.25)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully