וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ ואגייאר ירכשו את הפועל ירושלים יחדיו?

12.2.2011 / 22:38

השניים נפגשו יחד עם יו"ר הקבוצה, דני קליין בפגישה בה נדון הרעיון. כץ: "אין משהו קונקרטי ואין שום החלטה לשום כיוון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל ירושלים מאוכזבים מאוד מהעונה הנוכחית, בה הקבוצה פשוט לא מצליחה להתרומם בליגה, וכבר הודחה בשלב מוקדם מאירופה. במקביל לנסיונות לשפר את יכולת הסגל, חושבים במועדון כבר על העונה הבאה, בעיקר בגזרה הכספית. כזכור, בחודשים האחרונים קיימה הפועל ירושלים משא ומתן אינטנסיבי עם גומא אגייאר. בישיבה שהתקיימה ביום חמישי, שוחחה הנהלת הקבוצה על האפשרות שאגייאר יעביר כמיליון דולרים למועדון, כשירושלים צפויה לצרף אותו ואת אמו, אלן, לדירקטוריון הקבוצה.

אולם במקביל למגעים עם אגייאר, בירושלים ממשיכים לדבר גם עם רענן כץ. ביום שישי נפגש יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין עם כץ, והערב התקיימה ישיבה משותפת בין כץ ואגייאר, לאחר שיושב ראש הפועל ירושלים, דני קליין, החליט להפגיש בין השניים ולדון באפשרות כי ישקיעו כסף ואולי אף ירכשו את המועדון יחדיו. שני הצדדים ינסו להיפגש פעם נוספת במהלך השבוע.

"אני פוגש אנשים בכל הארץ", אמר כץ הערב. "מחר אהיה בגלבוע ואשוחח שם עם אנשים ומחרתיים במקום אחר. פגשתי היום את גומא אגאייר, הכרתי אותו. אין משהו קונקרטי ואין שום החלטה לשום כיוון. אין דבר שלא יכול להיות. הכל יכול להיות".

אגייאר אמר אחרי הפגישה: "הייתה פגישה נחמדה עם רענן. יש לו מוניטין מצוין ואני יודע הרבה עליו הרבה מאוד מארצות הברית. יש לו תרומה עצומה על הספורט בישראל. היה כבוד עבורי לשבת ולשוחח עימו על מספר דברים. האם הוא יעבוד איתי בבהפועל ירושלים? נראה מה יקרה, שנינו רויצם להיות מעורבים בספורט ורוצים לעזור.

לגבי מידת מעורבותו בקבוצה אמר אגייאר: "אני ממוקד לגבי הפועל ירושלים עכשיו, אם נוכל להביא מישהו כמו רענן, שיגיע ויעזור לנו לאור הניסיון שיש לו זה יהיה נהדר לעיר , לילדים ולליגה. יש הרבה אוהדי ירושלים שיכולים להתפלל ולקוות שהוא יצטרף אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully