וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "נילחם על הירידה עד סוף העונה"

12.2.2011 / 21:31

אחרי ההפסד לסכנין הודה מאמן בית"ר: "יש פה מלחמה על החיים". דראפיץ': "משהו חדש קורה פה, אפשר לשחק טוב יותר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: דורון שטיין

כמה אמוציות, יוקרה ואיבה יש במפגשים בין בית"ר ירושלים ובני סכנין. המפגש בין השתיים הערב (שבת) באצטדיון דוחא ממש לא היה שונה במובן הזה, ואם מוסיפים לכך את העובדה כי מדובר היה בקרב תחתית חשוב במיוחד, מובן כי ה-0:1 שהשיגה הערב סכנין על יריבתה הגדולה היה פשוט קריטי. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' אמנם נותרה מתחת לקו האדום בשל שאר תוצאות המחזור, אך יכולתה בהחלט מאפשרת לה להיות אופטימית. דברים דומים קשה להגיד על בית"ר ירושלים, שרשמה הערב משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, ונחלה את הפסד הבכורה שלה בעידן רוני לוי.

רוני לוי: "התאים להם ללכת אחורה, קשה מול קבוצה שמתגוננת"

כאמור, המפלה הערב היתה בגדר ההפסד הראשון של רוני לוי בקבוצתו החדשה, ובסיום הוא ניסה למצוא דרכים להסביר את היכולת החלשה של בית"ר ירושלים הערב. "אני חושב שזה תמיד עצוב ולא טוב להפסיד. אני מאוד מאוכזב, ספגנו שער מיותר ורצנו כל המשחק אחרי סכנין. לא ייצרנו מספיק מצבים ליד השער ולא היינו מרוכזים, וזה חבל", אמר המאמן הירושלמי, שוודאי יודע שגם בניצחונותיה האחרונים קבוצתו הייתה רחוקה מלהרשים.

דומה כאילו ההפסד הערב גרם גם ללוי עצמו להבין כי מחכים לו חיים לא פשוטים בכלל בשבועות הבאים: "היום שיחקנו נגד סכנין בבית שלה כשהיא נלחמת על החיים שלה. התאים להם ללכת אחורה ולאפשר לנו ליזום אחרי השער שהם כבשו. נגד קבוצה שמתגוננת קשה לייצר מספיק מצבים. סכנין הייתה איתנו במאבק, אבל מהרגע שהגעתי ידעתי שהקבוצה היא בתחתית ויש פה מלחמה על החיים. מי שמשלה את עצמו - עד הסוף נהיה במירוץ על הירידה, עד הסוף נילחם על ההישארות בליגה".

כמו כן, בבית"ר כעסו לשמוע על העובדה שעשרות מאוהדי הקבוצה נכנסו באיחור גדול מאוד למשחק לאחר שעוכבו על ידי המשטרה.

דראפיץ': "עדיין לא עשינו שום דבר"

מנגד, סלובודאן דראפיץ' היה מרוצה מאוד מהמשחק של קבוצתו הערב, במיוחד בפן המנטלי: "אני חושב שהקבוצה מתקדמת. לא נתנו משחק גדול, אבל היה משחק לחימה. הקהל ליווה אותנו במשחק כל כך חשוב, ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה, אנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב יותר. משהו חדש קורה בסכנין ואני שמח שאני חלק מזה. כשיש פנים טובות וחדר הלבשה כמו שצריך וכולם מחייכים, גם התוצאות יגיעו".

הניצחון על בית"ר לא הפתיע את דראפיץ'. "כשהקבוצות מתחזקות אז כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, ועדיין לא עשינו שום דבר. אנחנו רוצים להסתכל רק על עצמנו, לנצח כל משחק שאנחנו יכולים", אמר המאמן. דראפיץ' אף נשאל על צמד שחקני הרכש הבולגרים דנאיל מיטב ואתנאס בורנוסוזוב, שהרשימו בבכורה שלהם, ואמר: "הבולגרים הם שחקנים טובים, אני מקווה שהם ייתנו יכולת יותר טובה בהמשך כי עדיין אין להם כושר לתשעים דקות משחק מלאות. יש לנו סגל טוב כדי להישאר בליגה, ואיתו נמשיך עד סיום העונה".

חאלד חלאילה, אחד הבולטים במגרש הערב, החמיא לקהל בסיום: "השחקן המצטיין זה הקהל. כל הכבוד לקהל שלנו, הם הגיעו באלפים ועודדו אותנו כל תשעים הדקות. הניצחון הזה מגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully