וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "רואים שהמדיניות של מכבי חיפה מצליחה"

12.2.2011 / 21:13

תומר חמד, שכבש צמד בניצחון 1:2 על אשדוד, יודע שלא חייבים להשקיע ברכש. אלישע לוי: "שמח שלא איבדנו את הסבלנות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה לא התחזקה בפגרה בחלק ההתקפי, אבל תומר חמד אותת הערב (שבת) לאלישע לוי שהוא בשל להיות אחד החלוצים המובילים לפחות עד תום העונה. החלוץ המצוין, שהחל לאחרונה לקבל הזדמנויות מהמאמן שלו, כבש צמד, כולל אחד שלוש דקות לסיום, בניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד. זה התחיל עם שער יתרון מפתיע של ניסו קפילוטו, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה (15), אחמד מחק לו את החיוך עם השוויון (33). חמד כאמור סגר את הסיפור במשחק לא מספיק טוב של הירוקים, שמגדילים את הפער מהפועל תל אביב לחמש נקודות. בקבוצה הודיעו כי ניר דוידוביץ', שיצא במחצית והוחלף על ידי אמיר אדרי, ביקש להתחלף מכיוון שהוא סובל מוירוס.

תומר חמד: "ידעתי שאני אקבל את ההזדמנות"

"אשדוד בבית היא קבוצה טובה", החמיא אלישע לוי, מאמן חיפה, ליריבה שלו בפתח הדברים בסיום המשחק. "היו הרבה הזדמנויות במשחק, שהתנהל ברובו במרכז השדה, אבל הייתה לנו הסבלנות. בסופו של דבר השגנו ניצחון חשוב מאוד. אשדוד עשתה כמה דברים יפים במשחק, במיוחד אחרי השער שהיא כבשה ממצב נייח, אבל בכדורגל צריך לדעת להגיב, וזה מה שעשינו".

לוי כאמור היה מרוצה מאוד מהאופי שהפגינו שחקניו, והוסיף: "לא איבדנו היום את הסבלנות. בסוג כזה של משחקים צריך לדעת לנצח". על חמד שהצטיין, אמר: "תומר חמד משחק כבר הרבה מאוד זמן בהרכב. זה נכון שהוא נדרש ליותר תנועה ואחריות בגלל שולדימיר דבאלישווילי לא שיחק, אבל הוא עשה את זה היטב, ואנחנו שמחים".

לוי גם התייחס לעובדה שקבוצתו לא התחזקה בחלק ההתקפי במהלך הפגרה, ואמר: "עשינו מאמצים להביא שחקן התקפה כדי שנוכל להשתדרג, אבל מכיוון שלא חשבתי שהשחקנים שנבחנו אצלנו יכולים לשדרג אותנו, ויתרתי. אני לא מכיר עוד קבוצה שיש לה כל כך הרבה שחקני בית ואני חושב שזה מה שנכון לעשות".

תומר חמד חגג בסיום, ואמר: "זה לא שהייתי קרוב לעזוב. אנשים חשבו שאני בחוץ, אני מבחינתי לא רציתי לעזוב וידעתי שאני אקבל את ההזדמנות. אני שמח שזה מה שעשיתי, אבל חובת ההוכחה ממשיכה להיות עליי. יש לנו מספיק שחקנים טובים בקבוצה, יש לנו קבוצה מצוינת. חיסרון של שחקן כזה או אחר לא צריך לפגוע בקבוצה. אנו מסתכלים על הטבלה ועל הנקודות, אנחנו במקום הראשון ומקווה רק שנמשיך כך. כולם רואים שהמדיניות של מכבי חיפה מצליחה, עם שיתוף של שחקני בית ושחקנים צעירים".

חמד התייחס לביקורות שיש לעתים על הקבוצה: "אחרי כל משחק אנחנו השחקנים מדברים על זה שאנחנו צריכים להתנצל על היכולת שלנו, אבל אנחנו במקום הראשון".

ג'ון גרגורי, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מאיך שהחבר'ה שיחקו היום. הגענו למשחק נגד קבוצה טובה מאוד ובכל זאת נחלמנו נגדם עד הסיום. לחיפה היו שתי בעיטות לשער, שני רגעי קסם של תומר חמד. לנו היו הזדמנויות, ואם היינו עולים ל-0:2 זה היה הופך למשחק אחר לגמרי. אני מאוד גאה בשחקנים. אנחנו יודעים איפה אנחנו ומה אנחנו מנסים לעשות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully