וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: יובל נעים צפוי לקבל הרחקה משני משחקים

12.2.2011 / 21:06

כנגד מאמן הפועל פ"ת, שדחף את אסולין בניצחון על באר שבע, יופעל העונש על תנאי: "בסך הכל רציתי להרחיק אותו מהמקום"

בית הדין המשמעתי של התאחדות לכדורגל צפוי להרחיק את יובל נעים משני משחקים. הסיבה: עונש הרחקה על תנאי שעומד כנגד המאמן ממשחק הדרבי בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקווה. כזכור, נעים זומן לבית הדין בו נקנס בסכום של 2,000 שקלים ושני משחקי על תנאי לשנה. הערב (שבת) הורחק המאמן בניצחון 1:3 על הפועל באר שבע בגלל עימות עם ליאור אסולין, שלווה בדחיפות הדדיות והחלפת מילים, מה שלא השאיר לתבריזי ברירה אלא להרחיקו.

גורם בהתאחדות אמר לוואלה! ספורט: "בהתאם לפסיקת הדין נראה כי נעים יורחק משני משחקים". אם זה יקרה, עוזרו שמעון מועלם והסקאוט איציק שאקי יעמדו על הקווים. עוד לפני המחצית ניגש נעים לשופט, אך חבר ההנהלה תומר סיני ביקש לא לדבר עם השופטים. אפרופו סיני, מתוך ארבעת המשחקים האחרונים מאז החל חבר ההנהלה לשבת על הספסל, פתח תקווה השיגה שלושה ניצחנות רצופים כולל אחד על מכבי תל אביב בגביע. אחרי שהורחק המאמן המשיך לנהל את המשחק דרך היציע.

"מי שמכיר אותי, יודע שאני מאמן עם הרבה אמוציות", אמר נעים לאחר המשחק על הרחקתו. "ראיתי שאסולין דוחף שחקן ובסך הכל רציתי רציתי להרחיק אותו מהמקום. אני חושב שתבריזי היה צריך להפעיל שיקול דעת ואז לא הייתה הרחקה".

על המשחק אמר נעים: "מי יעצור אותנו? אני מאוד מקווה שלא מכבי חיפה. ראיתם היום קבוצה עם תקציב קטן מנצחת מועדון עם תקציב ענק. אם זה היה נגמר רק 1:2 לא הייתי שמח. אני חושב שהיינו שווים לפחות עוד שער אחד או שניים. השינוי הגדול בקבוצה הוא ללא ספק בזכות החבר'ה הצעירים. סטולר מכוון ומרגיע את ההגנה ולוזון נותן את האיזון בקישור בין ההגנה להתקפה. זגורי ורפי דהן עשו התקדמות ענקית".

כובש השער השני רפי דהן הקדיש את השער לאביו, כשרץ אל הספסל וחשף גופייה ועליה כיתוב: "אבא מזל טוב, אוהב אותך". בעקבות המעשה ספג דהן כרטיס צהוב.

קלינגר: "קיבלתי רמיזה שאם לא אוציא את לוי, הוא יורחק"

המאמן המפסיד ניר קלינגר אמר בסיום: "אני חושב שלא הצלחנו לייצר את התשוקה מהמשחק הקודם. ניסיתי השבוע לדבר ולהזהיר את השחקנים כמה המשחק חשוב, וזה לא עבד. התחלנו לשחק רק בדקה ה-60 והגענו לשניים-שלושה מצבים".

על החילוף של ערן לוי, אמר קלינגר: "אני מעדיף לא לדבר על זה. אולי עדיף שתשאלו את השופט? העדפתי להוציא אותו מאשר שיקבל אדום. קיבלתי מעבר לרמיזה שאם אני לא אוציא אותו הוא יורחק. ערן אמר לי בסיום המשחק שהוא לא אמר שום דבר שלא במקום. בתור מאמן שאתה מקבל רמז כזה אתה חייב לחשוב על טובת הקבוצה. אני לא בטוח שזו הייתה התנהלות נכונה, אבל לצערי הייתי חייב להוציא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully