וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר ירושלים: האש עוברת לתחתית

11.2.2011 / 15:23

בשתי הקבוצות מתייחסים למשחק הלוהט ממילא כאל כזה בעל חשיבות גדולה לעתיד. שלושת הבולגרים יפתחו אצל המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* סכנין מעולם לא ניצחה את בית"ר בדוחא. את ניצחונותיה על בית"ר היא השיגה בקרית אליעזר ובטדי.

* הפעם האחרונה שסכנין הבקיעה נגד בית"ר בדוחא הייתה לפני שנתיים במשחק שהסתיים ב-2:2, בוזגלו ויבוריאן כבשו לסכנין, רומולו ויצחקי לבית"ר.

* את הניצחון האחרון והיחיד של בית"ר נגד סכנין בדוחא היא השיגה בעונת 2005/6, אז ניצחה 0:3 מצמד של ליאור אסולין ועוד אחד של ז'רום לרואה.

* באותו משחק פתחו בהרכב של בית"ר היו"ר איציק קורנפיין ועוזר המאמן דוד אמסלם. קובי מויאל החליף את אמסלם לקראת סיום המשחק. גם מאור מליקסון נכנס כמחליף.

* לסכנין אחוז הצלחה טוב יותר נגד בית"ר במשחקי החוץ (46%) מאשר במשחקי הבית (31%).

מפתחות והכנות

בני סכנין

בסכנין מתייחסים למשחק נגד בית"ר כאל משחק מכריע להמשך העונה. מעבר לעובדה שמדובר בבית"ר ירושלים וכל הפיקנטריה מסביב, במועדון מדברים על המשחק כעל "משחק שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה והישארות בליגה". המאמן סלובודאן דראפיץ' הכין את שחקניו לצורה בה בית"ר צפויה לעמוד ונתן הוראות ללחוץ על האגף השמאלי של הגנת בית"ר, שם הוא מזהה את נקודת התורפה של הירושלמים.

מעבר לכך, סכנין תציג בפעם הראשונה יחד את שלישיית הבולגרים: אתנאס בורנוסוזוב, דנאיל מיטב וקסטדין אזורוב, ובקבוצה אמרו: "העובדה שבית"ר לא מכירה אותם זה יתרון בשבילנו". המאמן דראפיץ' שידר הרבה בטחון במהלך השבוע ואמר לפני המשחק: "אני ורוני לוי מכירים אחד את השני ולא יכולים להפתיע. מה שיכריע אילו הם השחקנים על כר הדשא. יש אצלנו אווירה טובה ואנחנו מאמינים שאפשר לתת משחק טוב ולהמשיך מכאן להשארת הקבוצה בליגה".

בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים נרשמה השבוע אווירה טובה באימונים ותחושה אותה הגדירו במועדון ככזו ש"מזכירה את השבוע שלפני ניצחון החוץ בבאר שבע". רוני לוי שם דגש במהלך השבוע על כך שצפוי לקבוצה משחק אגרסיבי מאוד ועבד גם על ניסיונות לשפר את כמות יצירת המצבים בחלק הקדמי. בבית"ר אמרו: "זה המשחק הקלאסי של 'מי שרוצה יותר ינצח'. מי שיילחם יותר ויהיה ראשון לכדורים ייקח את המשחק".

לגבי ההרכב, לוי עדיין מתלבט ורק סמוך לפתיחת המשחק יחליט, אך על פניו נראה שחן עזריאל יירד לספסל ושלוי יפתח עם מרכז קישור שיכלול את משה מישאלוב וקובי מויאל. בכל הקשור לחוד, המאמן עדיין מעוניין להמשיך ולתת קרדיט לסמואל יבואה ולנסות להחזיר לו את הביטחון.

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד קנדיל

לאחר שהוחלט במועדון לומר שלום למאיר כהן ולהמשיך הלאצמין בקנדיל, מחר צפוי לשוער משחק "גדול" עם הרבה מאוד רעש. מעניין יהיה לראות כיצד הוא יתמודד איתו.

בית"ר ירושלים: עידן טל

הוא אמנם קיבל קרדיט מחודש אצל רוני לוי אך עדיין צריך להוכיח כי נשארה לו הדומיננטיות מהעבר ושהוא יכול לשלוט במרכז השדה, אחרת לוי יחפש אופציות אחרות לעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יאיא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא: חאלד חלאילה, אתנאס בורנוסוזוב , עידן ויצמן, אחמד קאסום (לירן כהן), דנאיל מיטב, קוסטדין אזארוב.


בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, משה מישאלוב, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully