וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אני מודה לשחורציאניטיס שהגן עליי"

11.2.2011 / 14:34

דייויד בלו שמר על פרופיל נמוך בחגיגות הגביע של מכבי ת"א והתקשה להשלים עם השופטים שהרחיקו אותו בגלל הקטטה

דייויד בלו שמר על פרופיל נמוך בחגיגות הזכייה בגביע המדינה של מכבי תל אביב. בזמן שדרק שארפ, דייויד בלאט ואפילו שמעון מזרחי חגגו אל מול המלצמות במסעדת 206, בלו ישב בחדר צדדי עם מילאן מצ'באן, ריצ'ארד הנדריקס, ג'רמי פארגו ודורון פרקינס. לפחות הם דאגו לשמור על דלת פתוחה ולהצטלם עם האוהדים.

עושה רושם שלמרות הקטטה שהעיבה על התואר, בלו מצא את הרגש החיובי בשעות שאחרי המשחק ואמר לוואלה! ספורט: "אני שותה כאן רק מים, אבל האווירה נהדרת, זה משהו שאני מאוד אוהב במכבי, והחגיגות איתה הן משהו אחר. אנחנו מאוד נהנים ומגיע לנו כי זכינו בגביע. זו הרגשה נפלאה. אני יכול להגיד שאני נהנה יותר העונה בקבוצה מאשר בשנה שעברה, אולי בעיקר כי זה משהו שקורה עכשיו. אבל כיף בקבוצה הזאת".

אז נכון, גביע המדינה הוא רק תואר אחד מבין שלושה שבונים עליהם במכבי תל אביב, אבל בלו וחבריו חשו אתמול הקלה גדולה. "זה היה כמו דבר קטן שירד מהרשימה, מההתחייבויות שלנו. היה קצת לחץ והוא ירד, אבל עכשיו נחזור לעבודה ונלך על עוד שני תארים".

למרות הניצחונות הקלילים שהשיגה הקבוצה, בלו מדגיש כי השחקנים אינם מקלים ראש ביריבות. "גם כשהובלנו בארבעים נקודות במשחקים האחרונים זה לא הבטיח ניצחון כי אנחנו לא שאננים כקבוצה ולא מרפים בזמן שלא צריך להרפות. מבחינת רשימה של הישגים, הגביע סומן כמטרה והשגנו אותו, אז זה יורד מהרשימה. אנחנו נהנים הלילה ונחזור לעבוד ביום שבת".

"הם אלו שתקפו אותי"

האוהדים שהגיעו למסעדת 206 הבהירו לבלו כי מבחינתם הוא לא היה אשם בקטטה בסיומה הוא הורחק יחד עם שחורציאניטיס, בנקס וטראוויס במהלך הרבע השלישי. למרות שהמשחק כבר היה גמור, בלו כעס מאוד על העובדה שהורחק: "לא רציתי להגיב. אז נכון, לפני זה היה טראש-טוק וקורה לפעמים תוך כדי משחק שדברים מתחממים. אבל באופן כללי אני אדם רגוע ואני לא רוצה לריב, אלא לשחק כדורסל. טרוויס הגיב פתאום בקיצוניות. הוא זינק עליי ורק רציתי להגן על עצמי. המשחק היה חשוב ולא רציתי שיוציאו אותי, לכן לא הגבתי למרות שיכולתי להגן על עצמי

"זה לא היה הוגן שהוציאו אותי מהמשחק למרות שבכלל לא הגבתי. ההחלטה שאני והשחקנים מנתניה נקבל את אותו העונש לא הוגנת, הרי לא הגבתי לכל מה שעשו שם. הם אלו שתקפו אותי. אני שמח שהחברים שלי לקבוצה כמו שחורציאניטיס הגיעו לעזור לי. הכול היה כל כך מהיר שאני לא זוכר מי בא לעזרתי, אבל תודה לאל שכולם שם שמרו עליי וגיבו אותי".

דווקא שחורציאניטיס זעם על האירוע יותר מהמותקף בלו, במיוחד לאחר שהורחק. בלו מבין לליבו של עמיתו לקטטה: "שחורציאניטיס היה מתוסכל מהמצב ,אני מודה לו שהוא ניסה להגן עליי".
ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully