וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "מאיר כהן הוא סוכן שחקנים"

11.2.2011 / 15:32

מאמן סכנין תקף את השוער ששוחרר. אבו סאלח לקראת בית"ר: "יש הרגשה כמו של משחק גביע, מבטיח שיעבור בשלום"

בני סכנין מתכוננת למשחק מול בית"ר ירושלים ובמועדון מנסים להרגיע את הרוחות שסערו ביומיים האחרונים בעקבות דבריו של מאיר כהן על סלובודאן דראפיץ'. כמו כן, כמו לפני כל משחק נגד בית"ר ירושלים, בעיר ובמועדון קיימת תכונה מיוחדת.

היו"ר חסן אבו סלאח אמר היום (שישי) לרדיו ירושלים: "זה לא עוד משחק. יש הרגשה כמו של משחק גביע כי אנשים אוהבים להגיע למשחקים האלה. אני מבטיח ב-100% שהכל יעבור בשלום. צריך להתייחס לזה כמשחק רגיל, ברגע ששומעים על כזאת רמת אבטחה ישר מחממים את האווירה ויוצרים בלאגן. אני ייפגש עם האוהדים הלילה ואדאג שהכל יעבור בשלום- אני לא חושש אפילו לרגע אחד ממה שיקרה כי אני בטוח שהכל יעבור בשלום. לפי דעתי כולנו מתרכזים באיך לקחת את הנקודות ולשחק כדורגל טוב. הקהל מגיע כדי לראות את החיזוק החדש בסכנין וזה מה שבאמת מעניין אותם".

סלובודאן דראפיץ' דיבר אף הוא על דבריו של מאיר כהן כי לחץ עליו שיביאו לסכנין והרס את הדו קיום: "אני לא יודע אם אני צריך להתייחס לדברים האלה. מה שפגע בי מאוד היה שבתחילת הדברים הוא אמר שאני הטרדתי אותו והתקשרתי אליו כדי להגיע לסכנין. בחיים לא התקשרתי לאף אחד. הוא התקשר אליי עוד בקיץ לפני שיובל נעים קיבל את הקבוצה והוא שאל אותי אם אני רוצה לאמן את סכנין ואמרתי לו שאשמח. לאחר שנפרדו מחיים לוי הוא התקשר אליי עוד פעמיים ואמר לי שסכנין רוצים לשבת איתי.

"מאיר כהן הוא גם סוכן שחקנים ואף אחד לא יודע את זה", הוסיף דראפיץ', "היו לו שחקן או שניים בבני סכנין שהוא הסוכן שלהם ומכאן כל הבעיות שהוא טוען שאני הבאתי". גם מישל דיין שהיה באולפן אמר: "גילוי נאות, גם לי מאיר כהן הציע להגיע לסכנין ולכן הביקורת שלי על אבו סלאח שנתן לו את כל הכוח הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully