וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "להמשיך ולמכור שחקנים זו לא דרך"

11.2.2011 / 13:23

יו"ר בית"ר התראיין ל'רדיו ירושלים' והביע תסכול מהמצב: "אם ארקדי לא ישים כסף, הוא יצטרך לקבל החלטה מה לעשות"

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ הקשה בסכנין מחר וצפויה לערוך אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק, שלאחריו תצא הקבוצה לבית מלון בטבריה ותשהה בו עד למשחק. כ-500 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה ובמועדון קיימו מספר שיחות מתוך מטרה לדאוג כי ישמרו על איפוק ולא יגרמו נזק למועדון.

בינתיים, התראיין היום היו"ר איציק קורנפיין ל'רדיו ירושלים' ואמר בכל הקשור לקהל: "ברגע שהדברים יהיו טובים על המגרש, כל השאר יעבור בשקט. ברגע שמשטרת ישראל משתמשת בכל הכוחות הדרושים אז אני משוכנע שיהיה בסדר. הכיוון בשבועות האחרונים עם האוהדים הוא חיובי מאוד ורואים שהקהל מגלה בגרות וזה מעודד. ההבנות שהושגו הן שהם ינסו לעצור ולהפסיק את הקריאות הגזעניות כמה שאפשר".

באשר לצד המקצועי ורוני לוי אמר קורנפיין: "יש דברים שצריך זמן כדי לבחון אותם, אבל במקרה של רוני לוי ברור ששיטות העבודה שונות לחלוטין והלוואי שזה מה שיוביל אותנו להצלחה. אנחנו צריכים להיזהר מאוד מהתחתית. אם נצבור קצת נקודות ונדע לברוח מהאזור הזה, אפשר יהיה להתרכז בכדורגל טוב יותר".

כשנשאל האם יש חדש בנושא אגייאר – גאידמק, אמר קורנפיין: "אין שום חדש בגזרה הזאת. בגדול כולנו מחכים לתשובות של ארקדי לגבי אם וכמה הוא יכול להשקיע, ואיך נוכל להסתכל על העתיד. אני מסכים שחלק מהבעיה שלנו בשנתיים האחרונות זו אי הוודאות הזו והעובדה שאנחנו לא יכולים להסתכל קדימה ולהכין תכנית עבודה. לארקדי יש אהבה לבית"ר, הוא מגיע לטדי וכשהוא לא מגיע הוא רואה משחקים בטלוויזיה ומאוד מתעניין".

קורנפיין הוסיף: "אם ארקדי לא ישים כסף, הוא יצטרך לקבל החלטה מה לעשות, כי להמשיך ולמכור שחקנים זאת לא דרך ויהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להמשיך כך. הוא דחה את ההצעה של גומא ולפחות עוד הצעה אחת, הוא מנסה למצות עד תום את האפשרות להישאר בעלים ולמצוא מקורות מימון, אך אני בטוח שאם הוא יראה שהוא לא יכול, הוא ידאג שתהיה בית"ר ירושלים חזקה בדרך כזו או אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully