וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי נתניה: לאן נושבת הרוח?

הדס גרינברג

11.2.2011 / 12:17

אחרי שבוע מוצלח לשתיהן, הקבוצות של שירזי ועטר רוצות להמשיך את המומנטום אחת על חשבון השנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה לא הפסידה למכבי נתניה בששת בששת המשחקים האחרונים ביניהן (חמישה בליגה אחד בגביע).

* הניצחון האחרון של מכבי נתניה על הפועל חיפה הושג בדצמבר 2001 בקרית אליעזר. בשני המשחקים הנוספים באותה העונה האדומים לא נוצחו (0:0 ו-0:1), מה שלא עזר לחניכים של גיא לוי שירדו לליגה הלאומית.

* אחרי הפסקה של שבע שנים, באוגוסט 2009 נפגשו שוב השתיים בקופסא במחזור הפתיחה של העונה, משחק החזרה של הפועל חיפה לליגת העל. אחמד סבע כבש ראשון ליהלומים אך אמיר אבו ניל וגל אראל הפכו את התוצאה.

* להפועל חיפה יש עוד זיכרונות מתוקים מהקופסא. בעונת 02/03 האדומים הגיעו לנתניה במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ניצחו 1:2 והעפילו לחצי הגמר תחת רוני דורה המנג'ר וברוך ממן המאמן. באותה עונה אגב, הגיעו האדומים עד לגמר אך נכנעו בו לסכנין.

* המפגש הראשון בין השתיים העונה הסתיים ב-1:1. נתניה אומנם הובילה משער של חן עזרא שייעדר מחר, אך מריאנו קאפורלה שבעצמו ייעדר, העניק פנדל לאדומים לאחר הכשלה ברחבה ואמיר אבו ניל כבש את שערו הראשון והיחיד עד כה העונה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על קרית שמונה, בהפועל חיפה מקווים להשיג ניצחון שני רצוף - דבר אותו לא עשו מאז תחילת העונה. מעבר לניצחון, בקבוצה גם מקווים להמשיך את היכולת הטובה, במיוחד לאור העובדה שבמשחק הבית האחרון נגד הפועל עכו, זכו שחקני הקבוצה לשריקות בוז מהקהל. המאמן ניצן שירזי הקרין לשחקנים קטעי וידאו ממשחקים של מכבי נתניה ואמר לשחקניו שקובי דג'אני הוא איש המפתח של היריבה ושצריך להיזהר מפיראס מוגרבי. "אנחנו צריכים לחבר ניצחון שני ברציפות ולהמשיך את היכולת הטובה", אמר המאמן לשחקניו.

שירזי צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר הקפטן אייל טרטצקי ישוב לאחר שריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. טרטצקי יתפוס את מקומו של שרון לוי. הקפטן התייחס לאוהדים שקיללו במשחק הבית האחרון ואמר השבוע: "אני מבין את האוהדים שרוצים לראות כדורגל יפה, אבל יש לנו הרבה שחקנים צעירים שצריכים את העידוד גם כשלא הולך".

מכבי נתניה

במכבי נתניה מתייחסים למשחק מחר נגד הפועל חיפה כאל משחק על שש נקודות. ניצחון מחר ידביק את החניכים של ראובן עטר להפועל חיפה ויבסס אותם בעמדה שמובילה לפלייאוף האמצעי, בעוד שהפסד יותיר אותם קרובים מאוד לפלייאוף התחתון. בנתניה מקווים שהיכולת הטובה של השבועות האחרונים תמשיך להעניק להם נקודות.

כזכור, שחקניו של עטר מציגים בשבועות האחרונים יכולת משביעת רצון, אבל הרבו להחמיץ ולפיכך לאבד נקודות. הניצחון 1:4 על בני יהודה בגביע היווה מעין שבירת בצורת ולאחר מכן הגיע 0:2 על הפועל רמת גן. עטר הקרין לשחקניו קטעי וידאו של היריבה ושם בפניהם דגשים על הניידות של עדן בן בסט בחלק הקדמי, ועל העליות המרובות של מגיני חיפה לעזרת ההתקפה.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל

אבו ניל פתח את העונה ביכולת חלשה , אבל יקבל מחר בפעם החמישית העונה ובפעם השנייה ברציפות את הקרדיט בהרכב. אין זה סוד שבשבועות האחרונים הוא מציג שיפור ביכולת, אבל הגיע הזמן שהחלוץ גם ישפר את הסטטיסטיקה האישית שלו, שעומדת על שער בודד ושלושה בישולים.

מכבי נתניה: פיראס מוגרבי

כמו אבו ניל, גם מוגרבי שנחשב לכישרון גדול, ייאלץ להוכיח לראובן עטר שכל הקרדיט שהוא מקבל בהרכב נגיע לו. על אף ארבעת הבישולים שיש באמתחתו מתחילת העונה, מוגרבי כבש רק שער אחד, אי שם הרחק במחזור השמיני, והגיע הזמן שגם הוא ישפר את הסטטיסטיקה הדלה שלו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, אייל טרטצקי, סביטי ליפניה, גולן חרמון, עומר ורד, יוסי דורה, אושרי רואש, חנן ממן, אסי בלדוט, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, לאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully