וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד וקולמה תורגלו בהרכב חיפה. חמד יפתח כחלוץ יחיד

10.2.2011 / 18:07

אלישע לוי מתמודד עם חסרונם של דבאלישווילי וגדיר. גולסה לא התאמן בשל משחק הנבחרת, אך אמור לפתוח. רפאלוב בספסל

מכבי חיפה עורכת את ההכנות האחרונות למשחק החוץ שלה מחרתיים (שבת) מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל. אחר הצהריים ערכה הקבוצה אימון נוסף ממנו עולה כי המאמן אלישע לוי עשוי לפתוח עם חלוץ בודד במשחק, תומר חמד, וזאת בעקבות חסרונו של ולדימיר דבאלישווילי, שייעדר מספר שבועות מהמגרשים.

ליאור רפאלוב, שישוב כידוע לסגל, לא אמור לפתוח. הקשר יפתח על הספסל ומי שימשיך לקבל קרדיט בעמדה שלו הוא אייל גולסה, שהיה בין הבולטים במשחק הנבחרת אמש מול סרביה. גולסה לא הגיע לאימון היום כיוון ששיחק אמש, אבל יטול חלק באימון המסכם מחר. רפאלוב, אגב, ישוב לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול לטביה וגיאורגיה, שיערכו ב-26 ו-29 לחודש מרץ. יחד איתו, יניב קטן ועידן ורד יפתחו בקישור הקדמי וישלימו את חוליית הקישור שתכלול גם את גוסטבו בוקולי וכנראה את ג'ון קולמה, שבעקבות הפציעה לוי התלבט האם לפתוח איתו ב-11 שלו, או להחזיר את סיידו יאיא.

הבלם שי מימון חזר להתאמן ויהיה בסגל, אבל המאמן מעדיף להמשיך לפתוח עם צמד הבלמים הקבועים שלו בתקופה האחרונה, אנדריי פיליאבסקי ואריק בנאדו. טאלב טואטחה, שנטש השבוע את אימון הנבחרת, ערך גם הוא אימון מלא ויפתח בצד שמאל של ההגנה. מוחמד גדיר ממשיך להגביר את קצב האימונים בתקווה שיהיה כשיר בתוך זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully