וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין: "מגיעים דרוכים מאוד לגמר הגביע"

10.2.2011 / 15:18

גארד מכבי תל אביב לא מקל ראש בברק נתניה (20:45, ערוץ 1 ו-HD). הנדריקס: "שומרים על קצב חזק ודוחפים עצמנו למצוינות"

ערב משחק גמר הגביע, שחקני מכבי תל אביב נראו חדים, אך למרות האווירה הדרוכה באימון המסכם אתמול (רביעי), בסיומו השחקנים הצהובים הירבו להתלוצץ ביניהם. מספר שחקני נתניה, ששהו באותה עת בחדר הכושר שבאולם, הביטו בנעשה מעבר לקיר השקוף של חדר הכושר, וניסו לשמור על ארשת פנים בטוחה, מודעים היטב ליכולת הדורסנית שמציגה מכבי תל אביב לאחרונה. ומן הסתם גם בראשם ניקרה המחשבה על תוצאת המשחק הערב.

"לא משנה אילו תוצאות השגנו בשבועות האחרונים, כולם יודעים שזה משחק אחר, קבוצה אחרת. אנחנו מכינים את עצמנו כמו שצריך לקראת המשחק", אומר הנדריקס לוואלה! ספורט. "זהו משחק על תואר וכמובן שחשוב לנו לנצח. נעשה הכל בשביל להשיג גביע. צריך לצאת לפרקט ולשחק הכי טוב שאפשר מהדקה הראשונה. זה מאוד חשוב עבורנו להשיג ניצחון ולהשיג תואר, אנחנו מאוד רוצים להשיג אותו". בדומה לאימוניה האחרונים של הקבוצה, האימון אתמול אופיין באינטנסיביות ותחרותיות. "היה לנו אימון אגרסיבי, אנחנו תמיד שומרים על הקצב חזק ודוחפים אחד את השני ואת עצמנו למצוינות", מסביר השחקן.

אך כשנשאל הנדריקס האם מכבי תנצח, השחקן נזהר מלצאת בהצהרות. "מקווה שיהיה המשחק הכי טוב ושהקבוצה הכי טובה תנצח זה מה שאני חושב שיקרה", הוא אומר. למרות שמחצה את מכבי אשדוד בחצי גמר גביע המדינה (61:98), והתוצאות אותן השיגה מכבי לאחרונה, גם המאמן דייויד בלאט נראה רחוק משאננות כשהוא מקפיד להזהיר את חניכיו כי "מדובר במשחק אחד וצריך לשחק לכל אורך ארבעים הדקות".

טל בורשטיין הוסיף: "נתניה היא יריבה מסוכנת. בחוץ היה לנו משחק די צמוד מולם העונה. אנחנו לא חושבים על הפרשים במשחק הזה. אנחנו רוצים להגיע, ולעשות את העבודה שלנו ולנצח". בורשטיין התייחס לכושרה של מכבי ולמשחק בו הביסה מכבי תל אביב את אשדוד: "אנחנו רוצים לשחק באינטנסיביות לכל אורך המשחק ואלו היכולות שלנו. אנחנו באים מאוד דרוכים בטח במשחקים מהמעמדים כאלו", מוסיף בורשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully