וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הסיף נחתה בקטאר: "זה גן עדן"

10.2.2011 / 13:56

שמונה סייפים ישראלים יתחרו החל משישי בתחרות במסגרת סבב גביע העולם בדוחא, ולפי מאמן הנבחרת הם מרגישים בבית

סייפי נבחרת ישראל בסגנון דקר נחתו לפנות בוקר (חמישי) בדוחא שבקטאר, שם תצא מחר לדרך תחרות במסגרת סבב גביע העולם. זו הפעם השניה שמשלחת סייף ישראלית מתחרה בבירת קטאר, והפעם היא גם מלווה במאבטחים ישראלים, שקיבלו אישור להיכנס למדינה שבמפרץ הפרסי.

המשלחת הישראלית מורכבת משמונה סייפים, ארבע נשים וארבעה גברים שהבולטת מבין כולם היא נועלם מילס - מדליסטית הארד מאליפות אירופה. קרבות הגמר יחלו ביום שישי והקרבות של הנשים ביום שבת, כאשר כל תחרות תימשך יומיים. זה יתחיל בשלב בתים כש-64 הסייפים הטובים ביותר יעלו לשלב הנוק-אאוט.

מאמן הנבחרת אוהד בלוה סיפר לוואלה! ספורט מקטאר: "עוד לא הספקנו להתרשם יותר מדי כי אנחנו לא מסתובבים, אבל העיר הזאת נמצאת בתנופת בנייה. אנחנו נמצאים במלון מצויין, בקומה ה-36 וליד המפרץ הפרסי, זה די חלום. כבר הייתי בקטאר בשנה שעברה, אבל זה עדיין חלום". על רמת התחרות בקטאר וסיכוייה של נועם מילס אמר בלוה: "זו תהיה תחרות חזקה ביותר כי כל המדינות הגיעו לכאן וכולם שלחו את הסייפים הטובים ביותר שלהם. אנחנו לא השתתפנו כבר חודשים בתחרות בינלאומית, אבל עבדנו חזק מאוד בארץ. צריך לזכור שזו לא תחרות מטרה, נועם נמצאת בכושר טוב אבל הכיוון הוא להיות בכושר יותר טוב במאי".

  • עוד באותו נושא:
  • נועם מילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully