וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן טל במקום מישאלוב בקישור האחורי?

10.2.2011 / 13:47

רוני לוי חושב התקפה לסכנין, טל אמור להוסיף יצירתיות לקישור. ברוכיאן פוזל למעלה: "לא רוצה פלייאוף אמצעי, זה משעמם"

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ הקשה בסכנין בשבת בדוחא. בבית"ר מתכוננים בשיא הרצינות למשחק, והקבוצה תצא מחר לאחר האימון לבית מלון בטבריה על מנת להתכונן כראוי ותשהה שם בסוף השבוע עד למשחק.

המאמן רוני לוי, שעד היום התמקד בעבודה על עמידה נכונה בהגנה, תירגל היום הרכב מעט יותר התקפי על מנת לנסות ולפתות את ה"פקק" בחלק הקדמי ולנסות למצוא הרכב שייצר יותר מצבים ליד שער היריבה. אחד השינויים היה הורדתו של עידן טל מהאגף השמאלי לעמדת הקשר האחורי ליד קובי מויאל, כאשר משה מישאלוב הורד לספסל.

מעבר לכך, בחלק הקדמי החזיר המאמן את סמואל יבואה להרכב, כשאבירם ברוכיאן הוצב כשחקן חופשי מאחוריו, ובאגפים שיחקו חן עזריאל ועמית בן שושן. בהגנה שילב לוי את ליאור ראובן במקומו של אלי דסה, אך נראה כי המאמן רצה לתת לשחקן מנוחה לאחר משחק הנבחרת הצעירה אתמול והוא צפוי להיות בהרכב.

רוני לוי עבר באימונים האחרונים בעיקר על השיפור בקצב המשחק, באימון היום העיר לשחקנים: "כשאני אומר שאני רוצה קצב, אני רוצה שתשחררו את הכדור יותר מהר. תעשו את הפעולות מהר יותר לפני שהיריב מספיק להתארגן ולא בצורה שבלונית".

בקבוצה מדברים בימים האחרונים על המשחק האגרסיבי שצפוי וכמו כן על חשיבות המשחק. אבירם ברוכיאן מבין היטב לקראת מה הולכת הקבוצה בשבת, ואמר: "המשחקים בסכנין הם תמיד קשים, ובמצבנו אנחנו חייבים את הנקודות ונעשה הכל כדי להביא אותן. אנחנו בסך הכל משתפרים ורוצים להמשיך את זה עם תוצאות ונקודות".

לגבי המטרות והשאיפות לעונה הנוכחית הוסיף הקפטן:"אנחנו עדיין מסתכלים אחורה בטבלה לכיוון התחתית, אך אנחנו רוצים לברוח ולהיות כמה שיותר למעלה בטבלה. אם נהיה בפליאוף התחתון זו תהיה אכזבה, אם נגיע לפלייאוף האמצעי זה יהיה משעמם ואני בתור שחקן לא רוצה להיות שם, כך שאנחנו צריכים לעשות רצף נצחונות ארוך ויציב כדי להגיע לחלק העליון של הטבלה. שוב, הקבוצה נראית קצת יותר טוב ולדעתי יש שיפור, אבל צריך להוכיח את זה לאורך זמן ולהתחיל כבר במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully