וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "כבר חודש אני לא בן אדם"

איציק סולומון

10.2.2011 / 11:00

מאיר כהן לא מעכל עדיין את מה שבני סכנין עשתה לקפטן שלה, שנאלץ לעבור לראשל"צ: "התנהגו אליי בצורה משפילה. רצו שאקצץ בחובות. ירדו לרמה של חיובים בכביש 6. אשתי התחילה לבכות. זה נגמר בצורה כל כך מכוערת. משהו בתוכי כבה"

"בני סכנין התנהגו אלי בצורה משפילה וקטנונית", כך מאשים קפטן הקבוצה עד לאחרונה, מאיר כהן, אחרי שביום האחרון לחלון העברות עבר לעירוני ראשון לציון מהליגה הלאומית.

ביום שלישי בערב נסע כהן לסכנין כדי שהקבוצה תחתום על טופס העברה שלו. הוא נסע בידיעה שהכל מסוכם, אלא שאז ציפתה לו הפתעה. "הם רצו לקצץ בצורה משמעותית את הכסף שמגיע לי מהם. חייבים לי את המשכורת האחרונה, ופתאום נזכרו שקיבלתי קנסות, ואפילו ירדו לרמה של חיובים בכביש 6 אותם רצו שאשלם", משחזר כהן, "רצו שאקצץ את החוב ב- 90 אחוזים. פתאום אמרו שלא ישלימו את שכרי בראשון לציון כפי שהתחייבו תחילה. היו שם טונים גבוהים, צעקות, בלאגן אחד שלהם. אשתי שהייתה איתי נכנסה ללחץ, התחילה לבכות. עזבתי את המקום והודעתי להם שאין עסקה ושאני נשאר בסכנין".

כהן התקשר לאנשי ראשון לציון והודיע להם שאין עסקה. האחרונים פנו שוב ליו"ר בני סכנין, חסאן אבו סאלח, וביקשו את התערבותו. גם ראש העיר, מאזן גנאים, התקשר לכהן וביקש להרגיע את הרוחות. "ההנהלות סגרו ביניהם, גם אני ויתרתי על כסף", מסביר כהן את התפנית ברגע האחרון, "מי שמכיר אותי יודע שכבר חודש אני לא בן אדם. מסתובב כמו סהרורי. מגיע לאימונים בלי חשק, לא מדבר עם אף אחד. משהו בתוכי כבה. אפילו עם אשתי בקושי דיברתי. מה שקרה בסכנין בחודש האחרון השפיע על החיים שלי. אמרתי שאין מצב שאשאר שם. אני שמח שאני בראשון, ואני פותח פרק חדש בקריירה שלי".

על פי הסיכום בין ההנהלות, ראשון לציון תשלם לכהן שכר של 11 אלף שקל בחודש, ובני סכנין תשלים לו עוד 13 אלף שקל בחודש. "אני לא מדבר על מספרים וסכומים, אני יכול להגיד שהתפשרתי בכסף כדי לעבור לראשון", אומר כהן.

"אני לא כועס על אף אחד", אומר כהן כאשר הוא נשאל אם הוא כועס על אנשי סכנין, "הייתי שם המון שנים, קפטן, בן בית, שחקן אהוד שכולם עשו לו כבוד, חבל שזה נגמר בצורה כל כך מכוערת, חבל שאנשים התעסקו בקטנות ברגעים האחרונים, אבל סכנין זו עיר שתמיד תהיה לי אליה פינה חמה בלב, ומי יודע, אולי דרכינו עוד ייפגשו בעתיד. אני לא פוסל שום אפשרות ולא סוגר דלתות".

חסן אבו סלאח, יו"ר בני סכנין, מסר בתגובה: "מאיר כהן ישב עם הקבוצה, הצדדים עשו את החישובים והוא קיבל את מה שחייבים לו ואפילו מעט יותר. בסופו של דבר, זה נגמר בצורה יפה. אף אחד בסכנין לא שוכח מה מאיר כהן נתן, תמיד יהיה לו בית כאן ונמצא לו תפקיד אם יחפוץ בכך. כרגע יש מאמן בסכנין, הדברים לא הסתדרו וכשחקן, מאיר כהן ימשיך במקום אחר. דלתנו תמיד תהיה פתוחה ואני מאחל לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully