וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס מת'יוס חוזר לטנסי

10.2.2011 / 9:38

שחקן הקו האגדי של הקבוצה יהיה מאמן קו ההתקפה. הכיסאות בסופרבול: 1,000 אוהדים נוספים תובעים את ג'רי ג'ונס והליגה

מייק מנצ'אק לא מבזבז זמן. מאמנה הטרי של טנסי טייטאנס הביא איש חדש לצוות, כזה שיכול לשמש דוגמה לכל שחקני הקבוצה, אולי משום שהיה אחד מעמודי התווך שלה במשך קרוב לשני עשורים. מנצ'אק צירף את חברו ברוס מת'יוס, שבמשך 18 שנים שירת נאמנה את קו ההתקפה של הטייטאנס ביוסטון ובטנסי ושנכנס להיכל התהילה לאחר 14 בחירות רצופות לפרובול. "עבורי זו הזדמנות של פעם בחיים", אמר מת'יוס, דודו של קליי מת'יוס, הליינבקר של גרין ביי פאקרס, "אני חושב שמייק יעשה עבודה טובה מאוד".

גם בקליבלנד יש שינויים, ושם הם עמוקים ביותר. המאמן החדש פאט שרמר שחרר שישה שחקנים - הטייט אנד רוברט רויאל, התאקל ההתקפי ג'ון סט. קלייר, שחקני קו ההגנה שון רוג'רס וקניון קולמן והליינבקרים דייויד בואנס ואריק בארטון. "יש לנו רושם שהוא רוצה להצעיר את הקבוצה", אמר סוכנו של בואנס הרולד לואיס, "דייויד היה איש של אריק מנג'יני, זה לא מפתיע".

אטלנטה ניפתה את הסייפטי אריק קולמן, ששיחק בשורותיה שלוש שנים, לאחר שאיבד את עמדת הפותח לוויליאם מור. ה-GM של הקבוצה תומאס דמיטריוף הוכרז כמנהל השנה בליגה, לאחר שמהלכיו סייעו לה לסיים את העונה במאזן 3:13.

פרשת הכיסאות בסופרבול לא דועכת. כעת מתברר כי כ-1,000 אוהדים שרכשו כרטיסים ישבו במקומם, אולם לא יכלו לראות את המשחק. זאת, בנוסף ל-400 שלא יכלו כלל לשבת במקום המסומן ויפוצו על ידי ה-NFL. האוהדים שלא יפוצו אוטומטית תבעו את הליגה, את איצטדיון דאלאס קאובויס ואת בעלי האיצטדיון ג'רי ג'ונס. הם טוענים למכירת כרטיסים במרמה, מאחר שג'ונס התכוון בכל מחיר, תרתי משמע, להגיע לסופרבול הדחוס ביותר אי פעם. הוא, כנראה, ייאלץ לשלם את המחיר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully