וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "שיחת הפיוס כמוה כמגדל קלפים"

10.2.2011 / 9:33

לואיס פרננדז ליבן את העניינים עם אבי לוזון אחרי ההפסד לסרביה וטען בפניו ש"עדיין יש לנו סיכוי", אבל בהתאחדות חוששים: "חשוב להשאיר את היחסים תקינים". בשבוע הבא המאמן ייפגש עם בניון

"שיחת הפיוס שנערכה אמש כמוה כמגדל קלפים. אם תנשב הרוח, הכל עשוי להתמוטט. חשוב מאוד להשאיר את היחסים תקינים, לפחות עד צמד המשחקים בחודש הבא". כך אמר הבוקר (חמישי) גורם בהתאחדות לכדורגל בעקבות שיחת הפיוס בין אבי לוזון ללואיס פרננדז על כר הדשא בבלומפילד לאחר המשחק ועליה פורסם אמש בוואלה! ספורט. פרננדז אמר ללוזון בשיחה: "יש לנו עדיין סיכוי להעפיל. בחודש מרץ ננצח את שני המשחקים".

כפי שהצהיר אתמול במסיבת העיתונאים, פרננדז הגיע היום למשרדי ההתאחדות לכדורגל וצפה בקלטת המשחק מול סרביה. לדברי מקורבים למאמן, למרות המחמאות בסיום הוא אינו מרוצה מסגל שחקני ההגנה שלו. ייתכן מאוד ובשבוע הבא המאמן ימריא ללונדון וייפגש עם יוסי בניון בכדי לשוחח איתו על הפציעה. בניון מאמין שיחזור לאימונים עד החודש הבא ולכן הוא בספק גדול לצמד המשחקים. המאמן עשוי לצפות גם בשלומי ארבייטמן בבלגיה, אך לא ברור האם ימריא כדי לראות את החלוץ משחק או שיסתפק בקלטות.

אייל גולסה, שזכה למחמאות על היכולת שהפגין, אמר: "אני מקווה להמשיך לקבל קרדיט ולהצדיק את הבמה שאני מקבל. חשוב מאוד שהנבחרת תגיע מוכנה למשחקים בחודש הבא".

פרננדז היה מרוצה גם מהיכולת של רמי גרשון, שלא שיחק בעמדה הטבעית שלו. איציק כהן שערך הופעת בכורה אמר לאחר המשחק: "זה היה חלום לערוך בכורה בנבחרת ואני שמח ששיחקתי 90 דקות. חשוב לי להשתדרג ולהגיע לרמות גבוהות. אין ספק שהמשחק טעון שיפור, אבל נעשה הכל כדי לנצח את לטביה וגיאורגיה".

אליניב ברדה עלה לכר הדשא כשהוא סובל ממכות יבשות בעקבות משחקה של גנק ביום ראשון. זו גם אחת הסיבות להחלפתו. ברדה: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב ופתחנו בצורה הזאת את השניה. היינו צריכים לכבוש שער או שניים אבל אנחנו עם הפנים קדימה. חשוב לנו לנצח את המשחקים בחודש מרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully