וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזגי: "אפק וז'אן הם עצם בגרון לקבוצות"

9.2.2011 / 14:32

מועד ההעברות הסתיים ויו"ר הפועל אשקלון פרוספר אזגי רותח על השחקנים שסירבו לשחק אצלו. אפק: "הדברים הם תת רמה"

חלון ההעברות של חודש ינואר הסתיים והעובדה שהפועל אשקלון לא הצליחה להתחזק הכעיסה מאוד את יו"ר המועדון פרוספר אזגי. "אנחנו עלולים לרדת ליגה בגלל החלטה של שני שחקנים שהיינו מוכנים לשלם להם מה שרצו, אז מה שווה הכסף שאני מוכן להשקיע?", אמר היום (רביעי) אזגי והתייחס לעמרי אפק מבני יהודה וליאור ז'אן מהפועל באר שבע. השניים ניהלו מגעים עם אשקלון אך החליטו בסופו של דבר להישאר שחקני ספסל בקבוצותיהם, כשבמקביל גם שחקנים בכירים אחרים נמנעו מלהגיע לאשקלון.

אזגי המשיך וביקר את השחקנים שכביכול הפנו לו גב: "לגבי ליאור ז'אן, עם כל הכסף שהוא מקבל, לאף קבוצה לא כדאי לקחת שחקן כזה. האגו שלו מנע ממנו להגיע לאשקלון. אני לא פגוע, הפועל אשקלון היום זה מועדון שלא חייב שקל לאף שחקן וזה מועדון שמנסה לעשות את המקסימום. באר שבע הביאה בחלון הרבה שחקנים. יש שם את צגאי, עבדול ראזק, ערן לוי, דובב גבאי, דוד רביבו. כולם משחקים מצוין וכולם ימשיכו שם גם בשנה הבאה. ליאור ז'אן חוזר למכבי תל אביב בשנה הבאה אז למה שייתנו לו לשחק? בטח אחרי שהוא לא רצה לעזוב. הוא יחזור למכבי תל אביב ויחפש את עצמו, אני אפילו לא יודע אם הוא ימצא קבוצה אחרת שתשלם לו את מה שהוא מקבל היום בבאר שבע.

"השני שאמר לי לא זה עמרי אפק מבני יהודה, שהעדיף לשבת ביציע ולא לבוא לשחק באשקלון. זה שחקן שהוא לא מענף הכדורגל, יש לו בעיה. אני הצעתי לשלם לו את כל החוזה שלו באשקלון וככה גם בני יהודה הייתה חוסכת 200 אלף שקלים. עכשיו לא רק שהפועל אשקלון לא תיהנה ממנו, הוא גם יישב לבני יהודה כמו עצם בגרון. זה שחקן שאסור לשים את הכסף עליו".

"השחקנים האלה חוצפנים ממדרגה ראשונה"

פרוספר אזגי לא הסתפק בדברים האלה, וחשף את הנזקים הכלכליים שעמרי אפק וליאור ז'אן גרמו כביכול לקבוצות שלהם, כמו שהוא רואה אותם. "שני השחקנים האלה לא ישחקו שני משחקים מלאים עד לסיום העונה, בוודאות. אין להם כבוד לאגודה שמשלמת להם את הסכומים האלה. אחרי מה שהם עשו, כל בעלי הבית של הקבוצות יידעו שהם חוצפנים ממדרגה ראשונה. בארבעת החודשים האלה ז'אן עולה לבאר שבע 260 אלף שקלים. תוסיף לזה מס עלות וזה יוצא 300 אלף שקלים בלי שמשתמשים בו. אשקלון הייתה משתמשת בו, אז אני לא מבין מה הסיפור, למה לא לחסוך לבאר שבע כסף? מה, אלונה מוצאת את הכסף ברחוב?

"באה בני יהודה לעמרי אפק ואומרת לו: 'הבאנו אותך לשלוש שנים, פינקנו אותך ונתנו לך מה שאתה רוצה, אתה רואה שאתה לא פוגע ולא מסתדר עם המאמן, אז תעזוב אותנו, מה אתה תקוע לנו כמו עצם בגרון? תעזור לנו עכשיו כמו שאנחנו עזרנו לך. מביאים לך קבוצה בליגת העל ולא פוגעים לך בשכר, מציעים לך את אותם הסכומים שאתה מקבל היום'".

אזגי גם ממשיך לירות ומסביר במספרים את הכעס: "שים לב לסכומים: 39,000 שקלים ברוטו לחודש משכורת בסיס + 5,600 שקלים לכל נקודה, זה מה שמקבל ליאור ז'אן. עמרי אפק מרוויח 33,000 שקלים ברוטו בסיס + 5,000 שקלים לנקודה. אלה סכומים שבאים ברגל? במשך שבעה חודשים קיבלתם משכורת יפה, עכשיו תבואו לקראת הקבוצה שלכם שנתנה לכם. כמה דקות משחק עמרי אפק בבני יהודה מתחילת העונה? הוא יגיע אליי וישחק 90 דקות בכל משחק. הוא מקבל משכורת יפה, הוא גר חצי שעה מהמגרש של בני יהודה, למה שייסע עד אשקלון? זה מראה על עצלנות ועל זה שיש שחקנים שהם שבעים מהכדורגל. את השחקנים האלה צריך להוקיע מהכדורגל, בושה וחרפה של שחקנים, הם צריכים לאכול קש. היום עובד בבית חולים לא מרוויח 10,000 שקלים אחרי שהוא למד שבע שנים, להם בא הכל בקלות. ולמה? בגלל בעלי בית פראיירים וגם אני אחד מהם, בגלל שהסכמתי לשלם להם את הסכומים האלה. ברור שהקבוצות שלהם רצו שהם יעזבו אחרת לא הייתי מדבר איתם. אני כבר חודש ימים קם בבוקר ומצלצל לבעלי הבית של כל הקבוצות כי אני יודע שכל יום משהו משתנה, ואני בודק מי השחקנים שאפשר לדבר איתם. חד וחלק אני יכול לומר לך שקיבלתי מהאגודות שלהם את האישור לדבר איתם, המועדונים שלהם לא רצו אותם ויותר מזה אני אומר לך שכשהעסקה נפלה במועדונים שלהם מאוד לא אהבו את זה".

אזגי סיים בתחושת שביעות רצון מהעובדה שהשניים לא משחקים אצלו בסופו של דבר ואמר:"אם הם היו באים מרצון, עם אהבת הכדורגל, הייתי נהנה מהם כי אני מחזיק מהם בתור שחקנים. הסכמתי לשלם להם את החוזים האסטרונומיים האלה ועכשיו בדיעבד אני שמח שהם לא באו לאשקלון. אם הם היו באים ומביאים את הגישה הזאת, לא הייתי מקבל כלום בתמורה לכסף שהייתי נותן להם".

עמרי אפק אמר בתגובה לדבריו של אזגי: "הדברים האלה הם תת רמה. לא היו דברים מעולם, כי לא דיברתי עם פרוספר אזגי שאגיע לאשקלון ולא דיברנו על כסף. זה רק מוכיח לי שצדקתי. יש אנשים שצריך להיזהר מהם, כי זה מקום עבודה לא יציב ומסוכן. הסירוב שלי לא היה קשור לכסף ומעבר לזה אני לא מתכוון להגיב לדברי שקר ואף אשקול את צעדיי". ליאור ז'אן אמר בתגובה: "אני מעדיף לא להגיב ולהיגרר לדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully