וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרטצקי: "ניצחון ייתן לנו פוש אדיר"

הדס גרינברג

9.2.2011 / 14:13

בהפועל חיפה מתכוננים למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, עוד מהקשר: "לא היינו מתנגדים אם היה מצטרף עוד חלוץ טוב"

הפועל חיפה תנסה בסוף השבוע לחבר ניצחון שני ברציפות, משהו שהיא לא עשתה הרבה זמן, כשהיא תארח את מכבי נתניה, כאשר מי שצפוי לשוב להרכב הוא אייל טרטצקי שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

"אנחנו מגיעים מעודדים אחרי הניצחון היפה שעשינו בקרית שמונה אבל אנחנו חייבים להמשיך עם המומנטום ורוצים להשיג שני ניצחונות רצופים מה שלא עשינו הרבה זמן", אמר טרטצקי. "נתניה גם נמצאת בתקופה טובה וזה משחק על יותר משלוש נקודות כי ניצחון ייתן לנו פוש אדיר לברוח מהחלק האמצעי בטבלה. זה ללא ספק משחק חשוב מאוד".

טרטצקי לא שוכח מה קרה במשחק הבית האחרון נגד הפועל עכו בו אוהדי הקבוצה שרקו ללא סוף בוז לשחקנים: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה שצריכים את העידוד וגם אם לא הולך הם צריכים את הגב הזה ואת העידוד של האוהדים. הקהל רוצה ובצדק לראות כדורגל יפה וניצחונות. אני מקווה שנפצה אותו על המשחק האחרון בבית".

באשר לעובדה כי חלון העברות נסגר וכרגע רק אסי בלדוט הצטרף לקבוצה, הוסיף טרטצקי: "לא היינו מתנגדים אם היה מצטרף אלינו עוד חלוץ טוב אבל יש לנו קבוצה טובה שרצה ואני מאוד מאמין בסגל הקיים. אסי בלדוט התאקלם יפה מאוד, הוא שחקן עם ניסיון עשיר מאוד בכדורגל וכבר במשחק האחרון הוא עזר לנו מאוד ואני מאמין שהוא עוד יתרום לנו הרבה. הוא שחקן חשוב ואני בטוח שהוא יעזור לנו להצליח". המגן עומר ורד הצעיר זומן לנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully