וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים צפויה לאשר את ההתקשרות עם אגייאר

9.2.2011 / 17:50

קברניטי הקבוצה ידונו בחמישי בשת"פ עם איש העסקים, המעוניין לצרף את אמו לדירקטוריון. אימון: 66:68 על בני השרון

הפועל ירושלים תקיים מחר (חמישי) ישיבת דירקטוריון, בה צפויים קברניטי המועדון לדון בהתקשרות עם גומא אגייאר ולאשר את ההסכם עימו, כך נודע לוואלה! ספורט. אגייאר, שכבר תמך כספית בקבוצה בעבר, הגיע לארץ בשבוע שעבר ואם ההתקשרות אכן תאושר הוא יבקש לצרף את אמו אלן לדירקטוריון בנוסף אליו. במקביל, גם רענן כץ צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים הואו עשוי להיפגש עם דני קליין.

בתוך כך, בהפועל ירושלים ממשיכים לחפש אחר מועמדים לחיזוק הקבוצה, ובמקביל ניצלו היום את הפגרה שנכפתה כדי לקיים משחק אימון נגד בני השרון בו ניצחו שחקניו של עודד קטש 66:68. שחקניה הזרים של ירושלים שהו בימים האחרונים בחופשות מולדת אליה יצאו אחרי הפסד הליגה האחרון למכבי ראשון לציון, אבל הספיקו לחזור למשחק האימון.

בני השרון פתחה את המשחק ביתרון קל ושמרה עליו עד להפסקה, אז היא הובילה 32:33. המשחק המשיך להיות צמוד גם במחצית השניה, אלא שבסופו של דבר היו אלה הירושלמים שעשו את המהפך והכריעו את המשחק מקו העונשין. ג'ייסון ריץ' הוביל את קלעי ירושלים עם 25 נקודות, נעימי ודאוול הוסיפו 11 כל אחד. דנסטון וגרונפלד הובילו את קלעי בני השרון עם 16 נקודות כל אחד.

"המשחק היה צמוד לכל אורכו", אמר מאמן בני השרון דן שמיר ל"וואלה! ספורט" והוסיף: "שיחקנו אחרי חופש, אני רואה חשיבות בקיום משחקים כאלה לפני שחוזרים לליגה. מעבר לזה, זה לא היה ממש מבחן ולא הספקנו להתרשם מהשחקן החדש שהבאנו. ניסינו להביא לפני כן שני שחקנים לעמדה הזאת וזה לא הצליח, אין לי ספק שעם בריאנט זה יצליח כי הוא מה שאנחנו צריכים. הוא שחקן עם הרבה אנרגיות ויכולות. הוא רעב ואגרסיבי , הוא רק צריך להשתלב טוב במערכת שלנו ואני בטוח שהוא יעזור לנו הרבה".

(עדכון ראשון: 13:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully