וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "בסכנין תקבלו מרפקים כבר במסדרון"

9.2.2011 / 13:43

רוני לוי לא אהב את העובדה ששחקני בית"ר עצרו אחרי כל מכה באימון: "מה כולם מתפרקים פה ובוכים". קאז'ה ערך אימון בכורה

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (רביעי) אימון, אליו הגיע הקשר הקונגולזי הרווה קאז'ה, שנחת אמש בארץ לאחר שחתם רשמית בקבוצה. קאז'ה קיבל את החולצה מספר 4 וערך אימון ראשון עם הקבוצה. על השאיפות שלו סיפר קאז'ה לאתר הרשמי: "באתי עם הרבה מוטיבציה לישראל. הספקתי לראות באינטרנט את הקהל המדהים. אני מאוד מקווה להצליח כאן. כבר היום יצא לי להתחבר לסטיבן כהן, שהוא דובר צרפתית כמוני, ואת סמואל יבואה, שיצא לי להכיר כבר בליגה הבלגית".

בסך הכל קאז'ה נראה שחקן מהיר ואגרסיבי עם הרבה מוטיבציה, אך גם שחקנים בקבוצה אמרו: "עברנו מספיק, צריך כמה שבועות כדי להעריך שחקן, מה גם שהבנו שהוא לא שיחק מספר חודשים". המאמן רוני לוי אמר על השחקן: "מדובר בבחור צעיר ומוכשר שאנחנו מקווים שיעזור לנו. לוקח זמן להתאקלם ובגלל זה יש לנו אופציה עליו לעונה הבאה, כי הוא שחקן צעיר והמטרה היא גם ליהנות ממנו בעתיד".

מהאימון נעדרו גם היום השוער אריאל הרוש ואלי דסה, ששוהים עם הנבחרת לקראת משחק האימון הערב מול סרביה. דן אייבנדר הפצוע נעדר אף הוא. המאמן רוני לוי לא תירגל היום הרכב אך היה מאוד לא מרוצה ממה שראה על הדשא. לאחר שאבי ריקן נפגע במהלך התקפה, שידר כאבים וכתוצאה מכך ההגנה ספגה שער, אמר להם לוי: "מספיק כבר עם ה'איה, איה' שכולם בוכים פה. מה כולם מתפרקים מכל מכה קטנה ומפסיקים לשחק? אתם יוצאים לסכנין, שם תקבלו מרפקים כבר במסדרון".

לוי שב והדגיש בפני השחקנים אתמול והיום את החשיבות של המשמעת הטקטית והריכוז, והזכיר שוב את השער השטותי שספגה הקבוצה מבני יהודה כתוצאה מכדור אאוט לזכותה, והבהיר: "אסור שנקבל גולים כאלה בשום מקרה".

לוי עדיין לא תירגל הרכב, אם כי נראה כי בסכנין הוא יעדיף לחזור לכדורגל הממושמע והאגרסיבי יותר שאפיין את בית"ר בתחילת הדרך שלו וצפוי לעלות עם משה מישאלוב וקובי מויאל בקישור האחורי וסמואל יבואה צפוי לחזור להתקפה. לוי יודע היטב מה מחכה לו בדוחא ואמר לאנשי בית"ר: "הם יחכה לנו בטירוף ויאכלו את הדשא, אנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק הזה שלהם כי על זה יוכרע המשחק".

בתום האימון נראה כי השחקנים הפנימו את הדברים של המאמן ובשיחות בינהם דיברו על כך שסכנין תבוא להבהיר מהפתיחה מי בעלת הבית ותשחק את המשחק האגרסיבי המפורסם שלה, ואמרו: "אם זה יהיה הסגנון, גם אנחנו יודעים לשחק חזק. מי שירצה לראות אותנו מוציאים גרזנים יקבל אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully