וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפאת: "לדעתי אלי כהן לא אוהב שחורים"

הדס גרינברג

9.2.2011 / 13:25

"אולי הוא פוחד משחורים, אולי הוא חושב שאנחנו אוכלים אנשים". ג'קו ערפאת שומר בבטן כבר זמן רב את מה שהוא חושב על מאמן עכו, מנהליה ושחקניה. עכשיו הוא מוציא הכל בלי חשבון

גם אם ג'קו ערפאת לא יעזוב את הפועל עכו לרוסיה בימים הקרובים, נראה שלחלוץ יש בטן מלאה על המועדון שבו הוא הצליח לפרוץ בארץ. זאת לא רק העובדה שבסופו של דבר הוא לא עבר למכבי חיפה בחלון ההעברות של ינואר. ערפאת כועס על יושב ראש המועדון ציון וייצמן, על המאמן אלי כהן ועל האגודה עצמה. "אם לא יתנו לי ללכת, אחרי השבועיים האלה שאני אחלים מהפציעה בכתף אני אגיד להם שאני לא מוכן לשחק גם אם אהיה בריא", הוא מבטיח. "אני מנסה לדבר עם ציון והוא לא מוכן לדבר איתי ואני לא יודע למה".

ג'קו ערפאת שחקן הפועל עכו חוגג. ברני ארדוב
"אם לא ייתנו לי ללכת, אני אגיד להם שאני לא מוכן לשחק גם אם אהיה בריא". ערפאת/ברני ארדוב

"עכו יכולה להידרדר למטה"

ערפאת משוכנע שוייצמן מתחמק ממנו. "כל פעם הוא אומר לי אחרי המשחקים 'נדבר' ו'אני אתקשר אליך'. הוא לא מתקשר, אז אני מתקשר אליו והוא לא עונה. אמרתי לציון שאני רוצה לעזוב, ציון ביקש ממני לחכות כמה ימים, חיכיתי ואחר כך הוא לא ענה לי לטלפונים. ציון נסע לאילת בטח כי הוא ברח ממני. אני מנסה להשיג אותו וקבענו לדבר אחרי המשחק. מיד לאחר מכן הוא פתאום נסע לאילת. אין לי ברירה אני רוצה לעזוב עכשיו. אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד. עכשיו יש לי הצעה ואני רוצה ללכת".

ערפאת טוען כי הוא לא היחיד שניסה להשיג את וייצמן. "הסוכן שלי גם ניסה להתקשר אליו המון פעמים, ובכל פעם מחדש הוא פשוט לא עונה", מוסיף החלוץ הפורה. "ציון לא יודע כלום על כדורגל, שום דבר". ערפאת מתייחס גם להתעניינות מצד חיפה והפועל תל אביב, ואומר על כך: "מכבי חיפה רצו אותי אבל ציון אמר להם שרק בקיץ הם יוכלו לקבל אותי. הפועל תל אביב גם רצתה אותי אבל בגלל הפציעה היא פחדה לקחת אותי. זה טוב לאלרואי כהן שעזב את קרית שמונה להפועל כי קרית שמונה אמנם מועדון טוב אבל לא מועדון גדול".

ערפאת מסביר גם מה הוא חושב על קבוצתו, ואומר: "עכו זה לא מועדון גדול ואין לו כסף להביא שחקנים טובים. עכו עכשיו במצב לא טוב, אנחנו קבוצה מאוד חלשה עכשיו, עכו יכולה להידרדר למטה. בחודש האחרון היו לנו משחקים קשים מאוד מבחינתנו. שיחררו את עבדול ראזאק שהוא שחקן טוב והביאו שחקנים מהליגה השנייה במקומו".

אין זה סוד כי היחסים בין ערפאת לשותפו להתקפה רועי דיין אינם טובים. בתחילת העונה הכל הלך מצוין עד שבין השניים אירעה תקרית באחד ממשחקי הליגה שגרמה לאווירה העכורה ביניהם. התקרית האחרונה התרחשה במשחק נגד מכבי חיפה, כשהשניים רבו על כך שאחד לא מפרגן לשני במסירות. כעת מתייחס ערפאת גם לנושא הזה, ואומר: "רועי דיין לבד בחוד זה לא מספיק בשביל עכו. רועי לא מצליח להחזיק כדור כמו שחלוץ צריך לדעת. אם אתה לא מצליח להחזיר כדור בתור חלוץ זו בעיה. אני מאמין שרועי יכול להגיע למועדון גדול אבל הוא ממש יתקשה למצוא מקום ב-11 הפותחים. אם אני הייתי עובר להפועל תל אביב או למכבי חיפה הייתי מצליח שם".

"אולי הוא חושב שאנחנו אוכלים אנשים"

ערפאת, שחזר לארץ מחופשת הפגרה במולדתו עם פציעה בכתף, חזר לשחק במחזור האחרון נגד הפועל אשקלון והחריף את הפציעה עוד יותר, כשכעת הוא יושב בחוץ וטוען כי בעכו לא ממש מתעניינים בשלומו. "אף אחד בעכו לא התקשר אלי לשאול לשלומי. פשוט אף אחד", מבהיר ערפאת. "לא אלי כהן ולא ציון התקשרו. מעולם לא קיבלתי שיחה מאלי. אין לו בטח את המספר שלי".

מכאן ערפאת עובר להגיד מילים קשות על המאמן שלו, ואומר: "לדעתי הוא לא אוהב אנשים שחורים. אולי הוא פוחד משחורים, אולי הוא חושב שאנחנו אוכלים אנשים. ללבנים כמוך הוא מתייחס, הוא יותר צוחק איתם ואפילו מדבר איתם עלינו (השחורים, ה.ג.). גם לדימקאו פידליס אני יודע שהוא לא מתייחס ולא מתקשר אליו אף פעם. הדבר היחיד שהוא אומר זה שלום באימון וזהו. מעולם הוא לא שאל אותי על הדירה, איך אני מסתדר, איך המשפחה שלי בטוגו.

"בעונה שעברה שלי בסכנין זה היה שונה לגמרי היחס, היה הבדל ענק", עובר ערפאת להשוות. "גם ערן קוליק וגם מרקו בלבול היו מתייחסים ממש טוב, שניהם היו מייעצים לי, משוחחים איתי מתעניינים בשלומי. קוליק אפילו היה מתקשר לנייד שלי ושואל אם הדירה בסדר ואם אני צריך עזרה, אם יש בעיה. בעכו אם חסר לי משהו בבית ייקח חודשיים עד שיבואו לתקן את זה או ידאגו לזה. אני עוד נחשב לשחקן טוב שכובש וחשוב לקבוצה. בבית של פידליס, למשל, אין כלום. לוקח להם שלושה חודשים לתקן משהו בבית שלו. אני אפילו הייתי צריך לקנות שולחן לטלוויזיה".

ערפאת ממשיך במתקפה: "כשנכנסתי לדירה הייתה מיטה אחת. ביקשתי עוד אחת והביאו בקושי. בעכו הכביסה לפני שבועיים חזרה מלוכלכת ומסריחה. אפילו אינטרנט שמו לשחקנים לראשונה לפני שלושה חודשים. אתר אינטרנט אין להם ואפילו הפקס בקושי עובד. כדי להזמין אותי לנבחרת טוגו הנבחרת אמורה לשלוח לציון פקס, אבל הם לא הצליחו ולא קיבלו תגובה אז התקשרו אלי מהנבחרת לומר לי שאני מוזמן ושאעדכן את ציון שרוצים אותי בנבחרת ושיסדר את הפקס". באשר למעברו האפשרי לרוסיה, הוא מוסיף לסיום: "אני מאמין שאני אעבור לרוסיה בשבוע הבא. יש לי הצעה ממש טובה ובימים הקרובים הסוכן שלי אמר לי שזה ייסגר סופית".

רועי דיין ואלי כהן בחרו שלא להגיב לדבריו של ערפאת. עדיין לא התקבלה תגובתו של ציון וייצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully