וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "התאמצתי להתחזק בהתקפה, לא הצלחתי"

9.2.2011 / 11:27

מאמן מכבי חיפה על סגירת חלון ההעברות: "צירפנו את יאיא ופיליאבסקי. לכל מועדון מדיניות משלו. אנחנו מתבססים על צעירים"

קובי אליהו

"לכל מועדון יש מדיניות משלו. למכבי חיפה יש מדיניות שמתבססת על שחקנים מקומיים, זאת הרוח של המועדון ומה שמייחד אותו. עשינו מאמצים גדולים כדי לשדרג את הקבוצה ורציתי שחקן התקפה מהיר, אבל לא מצאנו. אנחנו לא סוטים מהדרך שלנו". כך אמר הבוקר (רביעי) מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, בהתייחס לחלון ההעברות שהסתיים ללא החתמת חלוץ או שחרור שחקנים בכירים.

כפי שפורסם אתמול, בניגוד להודעתה שלשום כי המאמן החליט להישאר עם הסגל הקיים, חיפה חיפשה אתמול דרך להחתים בכל זאת שחקן התקפה וניהלה משא ומתן עם כמה מועמדים. בסופו של דבר הוחלט לרדת מהעניין בשל סיבות מקצועיות או כלכליות. בשעות הבוקר עוד שוחחו במועדון עם גורמים בבית"ר ירושלים וטענו כי במידה ויחתימו חלוץ, יעבירו את הקשר הגנאי סיידו יאיא. מאוחר יותר הודיעו בחיפה כי מעברו הוקפא באופן סופי ובהתאם לכך בית"ר החתימה את הקשר הקונגולזי הרווה קאז'ה.

"צריך לזכור שהבאנו שני שחקנים לפני שמועד ההעברות נסגר, יאיא ופיליאבסקי, שמתאים לנו ויש לו את כל הנתונים. עשינו מאמצים להביא חיזוק לחלק ההתקפי, אבל השחקנים שבחנתי לא יכלו לשדרג את הקבוצה", הרחיב לוי לגבי ההחלטה שלו להישאר עם הסגל הקיים.

לגבי ג'ון קולמה וולדימיר דבאלישווילי אמר המאמן: "אמרתי שג'ון יישאר. עכשיו אני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק מול אשדוד. דבאלישווילי היה בכושר טוב וזה יכול לפגוע בקבוצה, אבל יש שחקנים אחרים". הקבוצה הוגרלה אתמול לשחק מול הפועל ירושלים בשלב שמינית הגמר של גביע המדינה. המאמן סיכם: "אני מכבד מאוד את הפועל ירושלים, אנחנו נעשה את הכל כדי שלא יהיו הפתעות במשחק הזה".

כפי שפורסם אתמול, קולמה צפוי להיות כשיר למשחק באשדוד לרמות שלא התאמן היום ובלי קשר לכך צפוי גוסטבו בוקולי לחזור ל-11 על חשבון אחד השחקנים הפצועים. גם הבלם שי מימון לא התאמן, וכצפוי לא עזב את הקבוצה בהתאם להחלטתו לפני כשבועיים שלא לעזוב את המועדון, לפחות עד תום העונה. עידן ורד ימשיך בהרכב. גם טאלב טואטחה צפוי להיות כשיר למשחק.

במהלך סוף השבוע אמורות להתקיים שיחות עם המגן אייל משומר בנוגע לחוזה שהוצע לו. המגן צפוי לחתום לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully