וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מי פתח את ההתאחדות הקירגיזית בלילה?

9.2.2011 / 11:09

הליך העברתו של מירלאן מורזייב היה אחד ההזויים בחלון ההעברות. הקבוצה תעמוד לדין בגין איחור בהגשת ההרכב

"עד עכשיו לא ברור לנו מי פתח את ההתאחדות הקירגיזית באמצע הלילה, אבל העיקר שהשחרור הגיע ומירלאן מורזייב מצטרף להפועל פתח תקוה". כך אמר אמש (שלישי) גורם בהפועל פתח תקוה, לאחר שחרורו של חלוץ נבחרת קירגיסטן, שעד אתמול בשעות הצהריים היה נראה שלא יצטרף לקבוצה, למרות הסיכום עימו.

הליך העברתו של החלוץ היה אחד ההליכים המוזרים בחלון ההעברות הנוכחי. ביום שני בשעות אחר הצהריים סיכם השחקן, באמצעות סוכנו עו"ד שחר גרינברג, את תנאיו בקבוצה ובשלב זה היה נראה שיצטרף. מאוחר יותר, בפגישה הרשמית שנערכה לצורך חתימת החוזה, פתח תקוה שינתה מספר תנאים ודרשה מהשחקן לחתום על חוזה לשלוש שנים. מורזייב סירב, העסקה התפוצצה ובשעות הבוקר הטיל דני לוי וטו על צירופו לקבוצה.

בשעות הצהריים המשיכו הצדדים את המשא ומתן. המנכ"ל אפי צפריר הגיע לבקרת התקציבים, אבל הבלם יהודה חוטה היה השחקן היחיד שהעביר בבקרה בגלל חוסר הסכמה בין הצדדים. ההנהלה הודיעה כי החליטה לרדת מהחלוץ והעסקה התפוצצה.
מאוחר יותר, כשעתיים לסיום ההעברות – הגיע המפנה. סוכנו של השחקן הגיע לסיכום עם צפריר כי השחקן יחתום לעונה אחת עם אופציה להאריך את חוזהו בכל אחת משתי העונות הבאות.

השחקן הסכים לחתום, צפריר נסע שוב לבקרה אבל אז נוצרה בעיה אחרת – ההתאחדות הקירגיסטנית כבר הייתה סגורה ולא היה מי שישלח את השחרור. אבל כאן לא נגמר הסיפור. בהפועל פתח תקוה הפעילו לחצים על אנשי קשר בקירגיסטן כדי שישלחו את השחרור. הטופס נשלח פעמיים באמצעות מערכת המחשב, אלא שבבקרה הופתעו לגלות בקשת סירוב. בפעם השלישית, מעט אחרי השעה עשר שעון ישראל ובשעת לילה מאוחרת בקירגיסטן, הגיע השחרור המיוחל.

"עד היום אף אחד לא מבין איך הגיע השחרור, אבל מה שבטוח – זאת הייתה ההעברה הכי מסובכת בחלון ההעברות", אמר עו"ד גרינברג הבוקר. מורזייב בן ה-20, שברזומה שלו 14 הופעות בנבחרת קירגיסטן, יהיה שחקן הרכש הזר השני שיצטרף לפתח תקוה בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי פביאן סטולר.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה למנכ"ל אפי צפריר כי הקבוצה תעמוד היום (רביעי) לדין בדין סיבה נוספת, שקשורה בעקיפין לאירועי הדרבי – איחור בהגשת ההרכב לקראת המשחק. "העניין תמוה, מתי בפעם האחרונה קבוצה עלתה לדין בגין סיבה כזאת?", אמר גורם בקבוצה. בלי קשר לכך, שלושה מאנשי הקבוצה יעמדו אחר הצהריים לדין בבית הדין המשמעתי של התאחדות לכדורגל. מדובר במאמן יובל נעים, באיש המשק אמיר שוורץ ובשוער שניר דורי. ההערכה היא שהשוער לא יורחק מהמגרשים משום שלא פגע פיזית בשחקן יריב במהלך התגרה שהתרחשה בסיום המשחק.

הבלם גל כהן קיבל את תוצאות בדיקת האולטרסאונד שערך אתמול וכצפוי, מתברר כי הוא סובל מקרע בשריר. כהן לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע והוא בספק גם למפגש מול הפועל תל אביב. הבלם דניאל אדו תורגל במקומו בהרכב. בהיעדרו של גיא צרפתי, שמורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, יניב לוזון עשוי להתמנות לקפטן הזמני. גם הקשר אייל שן שסובל משבר ביד ייעדר. החלוץ מירלאן מורזייב והבלם יהודה חוטה התאמנו היום עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully