וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס: "כולם חברים של כולם, וזה עוזר"

9.2.2011 / 8:48

גארד מכבי ת"א סבור שהכימיה מחוץ לפרקט מוסיפה עוצמה לקבוצה. לקראת הגמר מול נתניה: "אם נשחק בסגנון שלנו, יהיה בסדר"

בשבועות האחרונים מכבי תל אביב נראית מרשימה וממוקדת, כשהניצחון הגדול על מכבי אשדוד בחצי גמר הגביע מאפיין את המומנטום הדורסני בו נמצאת הקבוצה. מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 1) תפגוש הקבוצה את ברק נתניה בגמר הגביע, והצהובים רוצים לזכות בפעם השנייה ברציפות ולרשום תואר שני העונה, אחרי שזכו בגביע הליגה.

"נתניה היא קבוצה טובה ויש לה שחקנים טובים", אמר פרקינס ל"וואלה! ספורט", ומתייחס ליריבה שמחכה לו בגמר. "הם מאוד תחרותיים. אם ניתן להם לשחק את סגנון המשחק שלהם אז יהיה משחק קשה מולם, אבל אם נשחק חזק ונשחק כמו שאנחנו רוצים - ואנחנו רוצים להילחם על הגביע ולזכות בו - אז יהיה בסדר, זה המפתח", הוא אומר. "ניצחנו אותם בעבר. בשנה שעברה, כשהם ניצחו אותנו, הם היו קבוצה שונה מהיום וכך גם אנחנו", מזכיר השחקן.


פרקינס סובל מכאבים בברכו ובשל כך לא התאמן ביום שלישי, אך צפוי לשחק מול נתניה. הגארד התייחס ליכולת הטובה של קבוצתו, המחסלת את יריבותיה כבר במהלך הרבע הראשון. "מול אשדוד שיחקנו מאוד חזק, בכלל, אנחנו משחקים את הסטייל שלנו, ומקשים על היריבים להציג את היכולות שאנחנו מציגים כקבוצה", מסביר פרקינס."אנחנו גורמים ליריבה הרבה צרות אם אנחנו משחקים בדרך שלנו, ואז דברים טובים קורים".

"אנחנו משחקים חזק, משחקים עם הרבה אנרגיה, ושומרים על דריכות תוך כדי משחק ולפני משחקים, למרות ההפרשים הגבוהים שאנחנו משיגים לאחרונה", הוסיף פרקינס. "זה בגלל שיש לנו הרבה שחקנים שאוהבים לשחק כדורסל שהם גם מאוד מוכשרים, פשוט ככה".

האמריקאי מצייר אידיליה קבוצתית ."כולם חברים של כולם, ואני חושב שזה גם עוזר. הכימיה שיש במכבי בין השחקנים, הן האישית והן המקצועית, אינה סוד. כל אחד תורם ועוזר אחד לשני. אנחנו משחקים כקבוצה ובכל ערב נתון כל שחקן יכול להתעלות, אנחנו נותנים את הכל על הפרקט".

פרקינס החמיא למאמנו דייויד בלאט: "דייויד מאמן נפלא, לבלאט יש הרבה ביטחון ואמונה בי וביכולותיי , וכשלמאמן יש הרבה ביטחון בך אתה משתדל וגם רוצה לשחק הכי טוב שאפשר, כך שההגנה שלי מדביקה גם את האחרים".

עם זאת, השחקן מדגיש כי מדובר במאמץ משותף של כל צוות המאמנים. "כל ההכנות והסקאוטינג של הקבוצה לפני משחקים, שמניבים תוצאות, שייכים לכל צוות המאמנים. יש את אבי אבן שעושה עבודה טובה, וצריך לתת גם לו קרדיט, וגם גיא גודס כל תורם מאוד, זה כל צוות האימון שלנו ביחד. לפעמים גם מתייעצים עם השחקנים. והתוצאה היא שבקבוצה כולם יודעים מה לעשות וכולם יודעים את התפקיד שלהם", סיכם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully