וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדדליין של אלברט פוחולס: 16 בפברואר

9.2.2011 / 0:15

הכוכב של סט. לואיס דורש מסט. לואיס תשובה בתוך שבוע לחוזה דמוי א-רוד בו הוא מעוניין: 275 מיליון דולר לעשר שנים

אלברט פוחולס לא מתכוון להתפשר. שחקן הבייסבול הטוב ביותר על הפלנטה דורש מסט. לואיס קרדינלס לסגור איתו על חוזה חדש, ועכשיו הוא גם הציב תאריך - 16 בפברואר, שבוע בלבד. זה הזמן שבו פוחולס יתייצב לאימוני האביב של סט. לואיס, והוא חושב שמגיע לו חוזה עם הרבה מאוד כסף.

פוחולס בן ה-31 (לטענתו), שלוש פעמים MVP, נכנס לשנתו האחרונה בחוזה הנוכחי בן 100 מיליון הדולרים. הקרדינלס כבר הראו לו נכונות לסגור על משהו בסגנון 200 מיליון דולר, אבל פוחולס מכוון לחוזה של אלכס רודריגז בניו יורק יאנקיז - 275 מיליון דולר לעשר שנים. בעיקרון, הציפורים האדומות יכולות להיפטר מהנטל שלו, אבל לפוחולס יש זכות להטיל וטו על כל טרייד מתוקף היותו שחקן של 10/5 (עשר שנים בליגה, חמש מהן באותה קבוצה) וכנראה שזה מה שיעשה.

בניו יורק מטס כבר מבינים שפרשיית ברנרד מיידוף עלולה לסבך קשות את הקבוצה. כזכור, נגד הבעלים פרד וילפון עומדת תביעה בסך מאות מיליוני דולרים לאחר שדיווח על הפסדים כוזבים של 700 מיליון דולר, מה שהתברר כתרמית משום שהוא בעצם הרוויח 48 מיליון דולר מהסיפור (למישהו פה יש עיניים גדולות, הא?). כרגע, יש סיכוי טוב שכיסו של וילפון יינזק, וכוכב הקבוצה דייויד רייט מבין את הסיטואציה: "אני לא חושב שאפשר להגיד שלסיפור הזה לא יהיה אפקט על המועדון", אמר.

חדשות נוספות מה-MLB: מייקל יאנג עדיין תובע טרייד מטקסס, אבל המאמן רון וושינגטון מעוניין להשאיר את האינפילדר הממורמר. "אנחנו יודעים מה הוא שווה והיינו שמחים לו היה נשאר פה", אמר. ג'ייק פיבי, המגיש של שיקגו וייט סוקס, אמר כי ההחלמה בכתפו הפצועה מתקדמת וכרגע היא "60-70 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully