וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווה קאז'ה חתם בבית"ר ירושלים

8.2.2011 / 17:35

למרות שכשל בבדיקות הרפואיות, רוני לוי צירף את הקונגולזי עד סוף העונה. לה פמיליה: הסיכום עם קורנפיין לא תקף בסכנין

למרות שבבדיקות הרפואיות שעבר אתמול (שני), התגלה מום בלב, בית"ר ירושלים החתימה את הקשר האחורי/בלם הקונגולזי הרווה קאז'ה בן ה-21. רוני לוי דרש מהיו"ר איציק קורנפיין לצרף את השחקן, שרשם העונה 13 הופעות במדי נועלת הטבלה הבלגית ולא שיחק בשלושת החודשים האחרונים.

"בדיקה מעמיקה יותר הבוקר העלתה תמונה מדויקת יותר: השחקן כשיר מבחינה רפואיות לשחק בקבוצה", הודיעו היום. עד חצות אמור להגיע טופס השחרור מההתאחדות הבלגית מה שיסגור באופן סופי את עיסקת העברתו של השחקן למועדון, כשהוא אמור לנחות הלילה בארץ ולהצטרף מחר לאימונים. קאז'ה החל את הקריירה בקבוצת הנוער של אנדרלכט, אך לא רשם הופעות רשמיות בקבוצה הבוגרת.

בעונת 2006/7 הוא הושאל לואלוויק, שם צבר רק שתי הופעות ליגה. עונה לאחר מכן עבר לסן גילו מהליגה השנייה דאז בבלגיה בה הופיע 14 פעמים ואף כבש שער בכורה בקריירה. בשנתיים וחצי האחרונות הפך קאז'ה לשחקן קבוע בסגל של שרלרואה הבלגית ותפקד במרבית המשחקים כקשר אחורי אך הוא יכול לתפקד גם כקשר התקפי. עוד לפני ההתפתחות, בבית"ר הפעילו לחצים כבדים על מכבי חיפה לשחרר את הקשר הגנאי סיידו יאיא, אך אלישע לוי הודיע כי השחקן יישאר בסגל הירוקים.

קשר הרכש של בית"ר ירושלים, גל לוי, ערך הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה של בקבוצה אחרי שחתם לעונה וחצי. לקראת סגירת חלון ההעברות, זכו שי חדד וליאור ראובן למספר הצעות מפתות מליגת העל, אך המאמן רוני לוי חזר ואמר שאינו מתכוון לשחרר שחקנים מהסגל בשלב זה. גם טל משעלי, שסיכם בהפועל כפר סבא, יישאר לאחר שהאחרונה סירבה לדרישת בית"ר לתשלום דמי השאלה.

לקראת משחק הליגה בדוחא נגד סכנין, יסייע המועדון לאוהדים בארגון הסעות למגרש. בפגישה בין ארגון האוהדים "לה-פמיליה" ליו"ר איציק קורנפיין בשבוע שעבר דובר על המשחק הזה כעל מוקש, אך בארגון לא התחייבו לשמור על הסדר במשחק הזה וגם במועדון חוששים מההשלכות של התנהגות האוהדים לאור רגישות המשחק. יחד עם זאת, לאור האווירה החיובית ששררה לאחר הפגישה ומפגן העידוד נגד בני יהודה, בבית"ר מקווים שהאוהדים מבינים את ההשלכות של ההתנהגות וההתנהלות בעבר ולא יעשו יותר מדי בעיות. ב"לה פמיליה" אמרו: "מגיעים אוהדים שלנו מכל הארץ למשחק הזה ולא על כולם יש שליטה".

הערב (19:00) תיערך הגרלת שמינית גמר גביע המדינה, כאשר בבית"ר הרצון הגדול הוא לראות דרבי ירושלמי בשלב הבא מול היריבה מליגה א' דרום. במועדון אמרו היום: "דרבי ירושלמי יביא הרבה צבע והרבה אוהדים למגרש. אם לא הפועל, העיקר לא לקבל את מכבי חיפה או הפועל תל אביב".

עדכון ראשון: 13:53
עדכון אחרון: 17:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully