וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס זומא חתם בהפועל עכו עד סוף העונה

הדס גרינברג

8.2.2011 / 20:10

גם ללא מעורבתו של היו"ר ציון ויצמן השוהה באילת, צורף ברגע האחרון החלוץ הקמרוני. שחקנים בקבוצה: "מדובר בשחקן חלש"

המאמצים הקדחתניים של הפועל עכו להחתים חלוץ הצליחו בסופו של דבר. המועמדים היו הקמרוני לואיס זומא והחלוץ הגנאי דומיניק אודורו, כשבסופו של דבר היה זה זומא שצורף עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ נבחן בקבוצה במשך פחות משבוע, ושחקנים העידו כי "מדובר בשחקן חלש ביותר", אבל המאמן אלי כהן החתימו בלית ברירה בעקבות הפציעות בחלק הקדמי.

יש לציין כי יו"ר הקבוצה ציון ויצמן כלל לא היה מעורב בהמתנות לאישורים והחתימות, שכן הוא נמצא בחופשה באילת ומי שמטפל בכל הוא עוזרו עזרא גורש, אביו של השוער דודו גורש, רק שהערב הבן השני שלו צפוי להתחתן. בקבוצה אמרו היום: "איך הגיוני שבימים הכי חשובים בינואר, עם סגירת חלון ההעברות, במקום לעזור להחתים שחקנים היו"ר שלנו שאחראי על הכל נמצא בנופש?"

שחקנים ששמעו על כך שויצמן לא עובד בימים אלו הגיבו ואמרו: "מוזר שדווקא עכשיו הוא בחר לעשות את זה. גם אם הוא סגר את החופשה מראש, הוא היה צריך לחשוב שאלה רגעים חשובים לפני מועד העברות, במיוחד כשאנחנו כן צריכים להתחזק. אבל אנחנו לא מתפלאים אם הוא לא בדק שהתאריך נופל על הימים של סוף מועד העברות, ככה זה בעכו - הכל מתנהל כמו שכונה". גורם בקבוצה הוסיף: "לא נתפלא אם בקצב הזה בסופו של דבר אף אחד לא יצטרף". את תגובת ציון ויצמן לא הצלחנו להשיג.

בתוך כך, ג'קו ערפאת ממתין להתפתחויות באשר לשחרורו מעכו ומעברו לרוסיה. בקבוצה הרוסית שאליה אמור השחקן לעבור כבר עובדים על ויזה עבור החלוץ, על מנת שיצטרף למחנה האימונים שלה בטורקיה. נכון לעכשיו, ויצמן לא עונה לטלפונים של הסוכנים ושל ערפאת. לחלוץ הטוגולזי יש עוד שבוע לקבל את השחרור המיוחל מעכו, שכן חלון העברות ברוסיה נסגר ב-15 לחודש.

בינתיים, עכו התחזקה בשני קשרים. מדובר בשגיב כהן שיעבה את הקישור של אלי כהן יחד עם אבי כנפו. השניים יצטרפו אל מוחמד כליבאת ומהראן ראדי, כשכליבאת צפוי לשוב בעוד כשבועיים מפציעה. המגן שמעון הרוש ייעדר בין שבועיים לחודש בעקבות שברים בכף ידו ומתיחה בשריר האחורי.

(עדכון ראשון: 13:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully