וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית"ר ירושלים תוותר על הקונגולזי קאז'ה

7.2.2011 / 17:17

בבדיקות הרפואיות שעבר הקשר בן ה-21 התגלה מום בלב וסיכויו להצטרף נמוכים מאוד. גל לוי חתם רשמית לעונה וחצי

הקשר הקונגולזי הרווה קאז'ה (21), מתרחק מבית"ר ירושלים. השחקן, ששייך לסגל של שרלרואה הבלגית, נחת בישראל במטרה לחתום בקבוצה. אלא שבבדיקות הרפואיות שעבר התגלו אצל השחקן בעיות בלב וכרגע מסתמן שהקבוצה תרד מהעסקה. לטענת גורמים במועדון, לא מדובר במום רגיל ובקבוצה לא מוכנים לקחת סיכון. קאז'ה ישוב לבלגיה כשבבית"ר לא נתנו לו תשובה סופית, אך הסיכויים שיוחתם נמוכים מאוד.

דודו דהאן אמר הערב לרדיו ירושלים בנושא של קאז'ה הקונגולזי: "השחקנים האפריקאים יותר רגישים לבדיקות המחמירות, במיוחד בכדורגל הישראלי. הרופא של שרלרואה שוחח עם הרופא של בית"ר והעביר את חוות דעתו ואישורו שהשחקן בריא. הוא מכיר את הבעיה אבל לא רואה בה משהו שצריך למנוע ממנו לשחק כדורגל. בית"ר לא בטוחה והיא צריכה להחליט עד מחר בבוקר".

כזכור, בבית"ר התלבטו בין קאז'ה לקשר מכבי חיפה, סיידו יאיא, לפני שהחליטו ללכת על הקונגולזי. כעת, שתי האופציות ירדו מהפרק ובמועדון יעשו מאמצים אחרונים להחתים שחקן זר ב-24 השעות האחרונות לפני סגירת חלון ההעברות.

קשר הפועל רמת גן גל לוי חתם רשמית לעונה וחצי במועדון. דודו דהאן התייחס גם לנושא זה, ואמר: "גל הוא שחקן שהלך בשנתיים האחרונות לאיבוד, חלק באשמתו וחלק באשמת המאמנים שאימנו אותו. אני חושב שבית"ר החתימה היום שחקן מעניין מאוד עם פוטנציאל להגיע רחוק מאוד אך חובת ההוכחה היא על השחקן. אם יש מועדון שקל להצליח בו זה בית"ר ירושלים, ואני חושב שזה שידוך טוב. מדובר בשחקן עם רגל שמאל מאוד טובה שמזכיר את עידן טל ואני מקווה שהוא ייקח את זה למקומות הנכונים".

המגן יונתן זאדה (22), שגדל במחלקת הנוער ושיחק בשנים האחרונות בהפועל ירושלים, אמור לחתום בקבוצה עד תום העונה. זאדה שיתף פעולה עם חן עזריאל, אבי ריקן, אריאל הרוש וקובי מויאל בקבוצת הנוער שזכתה בדאבל תחת המאמן גיא עזורי.

ליאור ראובן קיבל הצעות משלוש קבוצות בליגת העל, שהרצינית ביותר היא הפועל אשקלון שמוכנה להחתימו לעונה וחצי. בשלב זה, השחקן ובית"ר מעדיפים שימשיף בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully