וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידו יאיא נשאר במכבי חיפה, שלא תצרף חלוץ זר

7.2.2011 / 16:27

המאמן החליט: הברזילאים לא הרשימו, הגנאי נשאר. ברגע האחרון: בקבוצה בדקו אפשרות לצרף את אלרואי כהן

רגע לפני סגירת חלון ההעברות, מכבי חיפה בדקה אתמול (ראשון) אפשרות להחתים את אלרואי כהן מעירוני קרית שמונה, שנמצא על סף סיכום בהפועל תל אביב. המהלך נעשה בצורה חשאית ולקבוצה הוסבר כי יצטרכו לשלם 800 אלף יורו תמורתו. בשלב זה, הנשיא יעקב שחר לא מתכוון לשלם סכום כזה תמורת השחקן.

המאמן אלישע לוי החליט היום (שני) לוותר על שירותיהם של החלוצים הברזילאים נתן ג'וניור (21) וקלייטון סילבה (24) שנחתו אתמול בישראל והתאמנו הבוקר עם הקבוצה. למרות שהברזילאים סיכמו את התנאים שלהם עוד לפני הגעתם לארץ בגלל הקרבה לסגירת חלון ההעברות, לוי החליט שלא להחתים אף אחד מהם.

יחד עם זאת לא מן הנמנע שהם ימשיכו להיבחן ושהקבוצה תבחן את מועמדותם לקראת העתיד. המשמעות - סיידו יאיא שהיה אמור להשתחרר במידה ושחקן אחר היה חותם במכבי חיפה, יישאר בסופו של דבר בקבוצה והסגל למעשה לא ישתנה. אגב, סיידו יאיא היה מבוקש בבית"ר ירושלים ובעוד קבוצות.

עוד לפני האימון שבו השתתפו הברזילאים אמר גורם במכבי חיפה: "אנחנו צריכים חלוץ, אבל לא נחתים שחקנים בכל מחיר". החלוץ ולדימיר דבאלישווילי ייעדר כשלושה שבועות, מה שמאלץ את המאמן לחפש פתרונות אלטרנטיביים, במיוחד לאור העובדה שגם מוחמד גדיר פצוע.

עדכון ראשון: 12:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully