וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "בשורה התחתונה תל אביב אדומה"

שוער הפועל ת"א כבר לא זוכר איך זה להפסיד למכבי, אך מציב אותה כמועמדת לתואר. האדומים חוזרים לשגרה: טביב נגד הראל

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את הבוקר שלאחר הדרבי פתחה הפועל תל אביב ברגשות מעורבים. מצד אחד, האדומים יודעים שאחרי היתרון במחצית הראשונה הם יכולים היו להבטיח את הניצחון, אך מצד שני גם הבינו שלאור העובדה שהקבוצה לא הבריקה, היה קשה להשיג שלוש נקודות.

"זה היה משחק מאוד מצחיק", אמר וינסנט אניימה לאחר שריקת הסיום. "לפעמים אתה משחק פחות טוב ומנצח ולפעמים יש גם משחקים שאתה לא מצליח לנצל את היתרון שלך. אני לא יכול להגיד שאני מאוכזב, כי אני לא מתאכזב בדרך כלל מתוצאות. מכבי הם לא פראיירים ובגלל זה אני בסדר עם התוצאה. האוהדים אולי מאוכזבים, אבל השחקנים לא. המטרה שלנו היא לאגור כמה שיותר ניצחונות ולא להפסיד בדרבי. בשורה התחתונה תל אביב עדיין אדומה ושוב לא הפסדנו. אני מאמין שלא נפסיד כל עוד אני פה".

הניגרי התייחס לחסרון של אלי גוטמן, שמתאושש מהתקף לב ועדיין לא חזר לפעילות: "אנחנו ממש מתגעגעים אליו, אבל מודים לאל שהוא חי. הרגשנו שהוא נמצא אתנו לפחות ברקע, אבל אנחנו רוצים שהוא יחזור כי הנוכחות שלו חסרה לנו".

אניימה עדיין לא ממהר להספיד את הצהובים במאבק האליפות: "אני חושב שמכבי קבוצה טובה מאוד ואסור לבטל אותה. לא הייתי אומר שהפועל קבוצה טובה יותר, אלא אנחנו לוקחים יותר נקודות וזה מה שחשוב. הכל יכול להיות במאבק האליפות, זה כרגע עניין של נקודה. יש לנו שחקנים פצועים כמו שכטר וזה לא קל לנו. אני מקווה שניקח את כל הנקודות עד הפלייאוף וגם אם לא - אני מאמין שבפלייאוף נעשה זאת".

מאמצים להחתים חלוץ

אחרי צירופו של הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה , שנחת הלילה בישראל, בהפועל תל אביב עושים מאמצים להתחזק גם בחלוץ לפני תום מועד ההעברות מחר. כרגע אותם מאמצים מתמקדים בשני שחקנים: מתמקדים החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס וחלוץ מכבי פתח תקוה, עומר דמארי.

אלי גוטמן, שביקש להחתים את פצ'אלקה, לוחץ לצרף גם את שרנאס. וכזכור, אמש שלחה הפועל הצעה מחודשת ומשופרת לקבוצתו הפולנית וידז'ב לודז'. הפועל הציעה לרכוש 70 אחוז מכרטיסו של השחקן תמורת 650 אלף יורו, אבל במועדון מגלים פסימיות לסגירת העסקה וזאת בגלל מסרים לא ברורים המגיעים לטענתם מהפולנים. ראוי לציין כי בשבוע שעבר לודז' דחתה הצעה של בלקפול האנגלית עבור שרנאס ואילו השחקן עצמו דורש לעזוב.

בנוגע לדמארי אף נעשתה פניה ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון בכדי שיעזור לקדם את המגעים. כרגע, פתח תקוה דורשת סכום של 1.5 מיליון דולר עבור 50 אחוז מכרטיסו של דמארי. רק אם פתח תקוה תפחית משמעותית את הדרישה הכספית, קיים סיכוי שדמארי יעבור לאדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טביב והראל חוזרים להתכתש

אחרי שבוע הדרבי בהפועל תל אביב חוזרים לשגרה ובמתחם חודורוב כידוע, שגרה היא לא דבר מבשר טובות בחודשים האחרונים.. אתמול שלח אחד מהבעלים, אלי טביב מכתב לבעלים השני מוני הראל באמצעות עורך דינו ובו הוא תבע ממנו להזרים לקופת המועדון כ-3.5 מיליון שקל. לטענת טביב, הראל חייב לקופה את הסכום בשל היותו ספונסר לקבוצה כספק של בגדי יומברו שאת אותו ובגלל שהקבוצה יכולה הייתה להשיג נותן חסות אחר וכך לשלשל לקופתה כספים.

עוד טוען טביב כי הראל חייב למועדון כסף בשל הפעולות הבאות: החתמתו של הגנאי הצעיר ווליאם אווסו, הבטחת מענקים למהראן לאלה ושי אבוטבול ושחרור רומן רוקי – פעולות שלטענת טביב נעשו ללא ידיעתו. בסביבתו של הראל הגיבו בביטול למכתב ואמרו היום: "זה הכל משחקים ופוליטיקה בשביל הליך הבמבי שאמור לקרות בקרוב. ברגע שזה יקרה לא תהיה שום תביעה והצדדים יגיעו להסדר על מכירת הקבוצה לאחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully